Heippa,

Olen uusi tässä rakennusasiassa ja olen tehnyt valtavan virheen. Olen ostanut oikeakätisen oven, joka avautuu väärään suuntaan seinästä! Ovi ei edes aukene puoliväliin saakka!

Ovi on tämä http://www.kompanjonen.se/produkter/innerdorr-dooria---8x21-30db-hh-ljusgra, onko mitään keinoa muuttaa ovea niin, että siitä tulisi vasenkätinen? Tämä on minulle todella stressaavaa, sillä oven vaihtaminen ei ole vaihtoehto. Budjettini on nyt todella tiukka, joten rahaa ei ole käytössä paljon.

Olen erittäin kiitollinen kaikesta avusta, koko projekti vaikuttaa olevan pilalla tämän takia nyt.

Viimeksi muokattu:
Uskomattoman noloa, mikä vain osoittaa tietämättömyyteni tällaisissa asioissa. Ajattelin väärin näin aamulla ja se ei ollutkaan mikään ongelma. Pyydän valtavasti anteeksi. Mod voi mielellään poistaa tämän ketjun.

Saattaa olla hyvä, että joku muu tietää, että se on vain saranat kääntää, ja monissa ovissa ei tarvitse edes tehdä sitä.....

Mutta voiko se ovi, jonka näytit, todella muuttaa?

D
Epäilen, että TS sekoitti oikeakätinen/vasenkätinen sisäänpäin aukeavaan/ulospäin aukeavaan.

Useimmat sisäovet eivät ole oikea-/vasenkätisiä tai sisään-/ulosaukeavia, vaan ne voi asentaa haluamallaan tavalla.

Kyllä, napsautussaranat eivät ole ongelma, mutta tämän kanssa se on pahempaa.

Hei, valitettavasti se ovi ei ole käännettävissä, tuon tyyppiset saranat valmistetaan oikea- ja vasenkätisinä. Yritä vaihtaa se, jos se on mahdollista.

Niin, nyt huomasin sen, täytyy olla jotain ylijäämää kahdeksankymmentäluvulta...

DIY_freak sanoi:
Epäilen, että TS sekoitti oikeakätinen/vasenkätinen sisäänpäin avautuvaan/ulos avautuvaan.
Eikö se ole sama asia? Tai sitten en tajua mitä tarkoitat :)

D
DrBosa sanoi:
Eikö se ole sama asia? Tai sitten en ymmärrä, mitä tarkoitat :)
Joo, mutta epäilin, että juuri sitä ts ei aluksi tajunnut ja luuli, että hänen piti asentaa ovi väärään suuntaan aukeavaksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.