Oli pari pirun tunaria täällä, niin kutsuttuja ammattilaisia mutta enemmän sirkusta jälkikäteen katsottuna, jotka rakensivat puupalkistorakenteen ryömintätilalle. Hyvin pieni laajennus, ajattele 3 m².
Ajattelen, että olisi pitänyt muovittaa ja sorastaa. Sitä ei tehty, vaan maaperä on alasti alla.
Joten mietin - onko olemassa tuotetta, jota voisi suihkuttaa tilaan vastaavin toimin? Ajatuksena on porata reikäsahalla muurin läpi, laittaa letku sisään ja suihkuttaa. En halua ottaa lattiaa ylös, koska lattialämmitys on valettu tasoitteeseen ja siellä on laatoitus.
Minulla oli täällä pari hemmetin sählääjää, niin kutsuttuja ammattilaisia, mutta enemmänkin sirkus jälkikäteen katsottuna, jotka rakensivat puupalkeiden alustaa ryömintätilan päälle. Hyvin pieni laajennus, ajattele 3 neliömetriä.
Se, mitä olisi pitänyt tehdä, ajattelen, on muovitusta ja sorastusta. Sitä ei tehty, vaan alla on vain paljas maa.
Joten mietin - onko olemassa tuotetta, jota voisi ruiskuttaa tilaan vastaavalla toiminnolla? Ajattelen porata reiän seinän läpi, laittaa letku sisään ja ruiskuttaa. En halua ottaa lattiaa pois, koska siellä on valettu lattialämmitys ja laitettu klinkkeriä.
Leca kulor eivät korvaa muovia, jos olet ostanut palvelun, voit reklamoida sen ja pidättäytyä maksamasta, kunnes he ovat ratkaisseet sen..
Maksettu aikoja sitten, yritys tavoittamattomissa. On pakko yrittää päästä alle ja muovittaa jotenkin. Onko olemassa jotain yritystä, joka on erikoistunut pieniin käsityöläisiin?
Ajatteletko aasialaista rakennusyritystä pienillä käsityöläisillä vai mitä?
Ajattelen, että haluan tehdä mahdollisimman pienen reiän perustuksen alle vähentääkseni vaikutusta kantavuuteen. Alkuperä ei kiinnosta. Ja se olen luultavasti minä. Se sanottiin pilke silmäkulmassa. Kirjoitettuna tarkoitan.
Anticimex, joka myy kosteudenpoistajia, tarjoaa muovittamista talon alla, jos sitä ei ole, joten luulisi jonkun haluavan tehdä sen. Ei pitäisi tulla kovin kalliiksi, jos tila on pieni.
Mikä malli sinulla on vaimosta? Voiko hänet lähettää sisään? 😂
Oli pari helvetin tumpeloa täällä, niin sanottuja ammattilaisia, mutta enemmän sirkusta lopputuloksen perusteella, jotka rakensivat puupalkiston ryömintätilassa. Hyvin pieni laajennus, ajattele noin 3 m².
Mitä olisi pitänyt tehdä, ajattelen, on eristää muovilla ja soraa. Sitä ei tehty, vaan alla on vain paljas maa.
Joten mietin - onko olemassa tuotetta, jota voi ruiskuttaa tilaan vastaavalla toiminnalla? Ajattelen porakokoa kautta seinän, letku sisään, ruiskuta päälle. Ei ole halua nostaa lattiaa, koska siinä on lattialämmitystä tasoitettuna ja laatoitettu.
Vihaan tunareita!
Se on tarpeen vain, jos sinulla on erittäin kostea maa. Onko tuuletusaukkoja?
Maksettu kauan sitten, firma saavuttamaton. Täytyy kai yrittää päästä alle ja muoviajotain keinoa. Onko olemassa mitään firmaa, joka on erikoistunut pieniin käsityöläisiin?
Ei, en usko, koska se luokiteltaisiin syrjinnäksi, jos palkataan vain kääpiöitä😂
Tarvitaan vain, jos maaperä on erittäin kostea. Onko siellä venttiilejä?
Ei, täysin suljettu tila. Ehkä minun pitäisi olla joitain valumaputkia sen sijaan. Tai venttiilejä. Tai molempia. Joka tapauksessa aavistan "kostean" tuoksun siellä.
MMarcus_Carlsson sanoi:
Mikä malli sinulla on vaimosta? Voiko hänet lähettää sisään? 😂
Haha, haluaisin nähdä hänet ryömimässä siellä sisällä!
MrJay sanoi:
Onko sinulla lapsia? 🫠
Kyllä! 1-vuotias, valitettavasti huono tuntemus tehdä hyvää työtä.
plåtrickard sanoi:
Olen aika utelias, kuinka tärkeää muovin käyttö on... aika monessa ryömintätilassa toimii ilman, aika monta vuotta...
Mikä on muuttunut?
Aiemmin siellä oli eristämätön betonilaatta, nyt puuta eristyksellä lämpöä varten. Mutta vaikuttaa olevan aika huonosti tehty.