Hei, minulla on pohdintaa liittyen eket-seinään kiinnittämiseen. Mukana on mallipohjia (katso kuva) ruuvinreikien merkitsemiseksi. Kysymykseni on, pitäisikö minun kiinnittää kaikki 4 mallipohjaa suoraan ja jos niiden pitäisi olla reuna reunassa toistensa kanssa, vai pitäisikö minun laittaa yksi malli kerrallaan, merkitä ruuvinreiät ja kiinnittää ensimmäinen hylly seinään?

Olen huolissani siitä, että kun olen merkinnyt ruuvinreiät, kiinnittänyt kiinnikkeet ja aion laittaa hyllyt, ne eivät sovi, koska joku hylly osuu toiseen.
Niitä tulee olla yhteensä 4 hyllyä (kuutiota).

Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan, kiitos!

• Mallikaaviot teipattuina seinään, käytetty ruuvin paikkojen merkitsemiseen Eket-hyllyjen asentamista varten.
Luulen, että tarvitset listan kiinnittääksesi kaapit seinälle.
Tuo malli on luultavasti vain sitä varten, jos aiot ruuvata tammihyllyn seinään kun se seisoo lattialla, jotta se ei kaatuisi...

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Sovita mallia kaapin taakse ja katso onko se saman kokoinen.

BirgitS
C crazytok sanoi:
Luulen, että tarvitset listan kaappien ripustamiseen seinälle.
Olet oikeassa, sillä Ikea kirjoittaa näin kokoamisohjeissa:
Jos tuote ripustetaan seinälle, se on tehtävä erityisellä seinäkiskolla (myydään erikseen IKEA:ssa).

BirgitS BirgitS sanoi:
Luulet oikein, sillä näin kirjoittaa Ikea kokoamisohjeissa:

Seinäkiskot olen ajatellut mallin piirtävän, mihin ruuvinreiät pitäisi olla itse kiskoa varten. Ajattelenko väärin?

C crazytok sanoi:
Luulen, että tarvitset listan kaappien ripustamiseen seinään.
Tuota mallia käytetään luultavasti vain, jos aiot ruuvata tammihyllyn seinään, kun se seisoo lattialla, jotta se ei kaadu...
Ajattelin, että seinäkiskojen avulla malli merkitsisi ruuvien kohdat itse kiskolle. Ajattelenko väärin?

Onko seinään teipattu osa seinäkiskon mukana tulleesta manuaalista?

Joskus täytyy kysyä ennen kuin keksii sen itse.
Joo, ne ovat. Olisi vain voinut laittaa seinäkiskon päälle ja katsoa, sopivatko reiät kiskoon, sekä että malli sopi kuutioon, mikä se tekikin.
Joskus ei ole kovin fiksu!

Kiitos kaikesta avusta, mukavaa iltaa! :)

Siinä tapauksessa, onnea matkaan! Haluamme nähdä lopputuloksen sitten... (y):D

Järjestetään se tietenkin! Kiitos

C crazytok sanoi:
No niin, onnea matkaan! Haluamme nähdä lopputuloksen sitten... (y):D
Nyt ne ovat vihdoin ylhäällä! Vinkki valmentajalta, jos aiot laittaa ne ylös, aloita aina alimmasta ja etene ylöspäin. Ole varovainen, muuten voi seinästä lähteä vähän maalia (saattoi tapahtua täällä) ;)

• Seinällä olevat neljä kuutiomaista hyllyä, joilla koriste-esineitä kuten Buddhan pää, ananaksia ja kynttilöitä.
  • Tykkään
BirgitS ja 2 muuta
  • Laddar…
Tyylikäs, tuli tosi hieno! (y):)

C crazytok sanoi:
Tjusigt, blev ju jättefint! (y):)
Kiitos paljon, olemme tyytyväisiä, vaikka se melkein päättyi eroon kuten yleensä, kun kyse on Ikea-asioista ;)(y)

M Mikaeland sanoi:
Kiitos paljon, olemme tyytyväisiä, vaikka se melkein päättyikin avioeroon kuten yleensä, kun kyse on Ikea-tavaroista ;)(y)
Tunnistan tuon tunteen, mutta elämä on sitä ihanampaa, kun onnistuu jossain. ;)

Haha todellakin, olen täysin samaa mieltä! :crysmile:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.