17 948 lukukertaa ·
17 vastausta
18k lukukertaa
17 vastausta
Asenna Ikea Eket seinälle
Hei, minulla on pohdintaa liittyen eket-seinään kiinnittämiseen. Mukana on mallipohjia (katso kuva) ruuvinreikien merkitsemiseksi. Kysymykseni on, pitäisikö minun kiinnittää kaikki 4 mallipohjaa suoraan ja jos niiden pitäisi olla reuna reunassa toistensa kanssa, vai pitäisikö minun laittaa yksi malli kerrallaan, merkitä ruuvinreiät ja kiinnittää ensimmäinen hylly seinään?
Olen huolissani siitä, että kun olen merkinnyt ruuvinreiät, kiinnittänyt kiinnikkeet ja aion laittaa hyllyt, ne eivät sovi, koska joku hylly osuu toiseen.
Niitä tulee olla yhteensä 4 hyllyä (kuutiota).
Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan, kiitos!
Olen huolissani siitä, että kun olen merkinnyt ruuvinreiät, kiinnittänyt kiinnikkeet ja aion laittaa hyllyt, ne eivät sovi, koska joku hylly osuu toiseen.
Niitä tulee olla yhteensä 4 hyllyä (kuutiota).
Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan, kiitos!
Luulen, että tarvitset listan kiinnittääksesi kaapit seinälle.
Tuo malli on luultavasti vain sitä varten, jos aiot ruuvata tammihyllyn seinään kun se seisoo lattialla, jotta se ei kaatuisi...
Tuo malli on luultavasti vain sitä varten, jos aiot ruuvata tammihyllyn seinään kun se seisoo lattialla, jotta se ei kaatuisi...
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 381 viestiä
Sovita mallia kaapin taakse ja katso onko se saman kokoinen.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 46 183 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 46 183 viestiä
Ajattelin, että seinäkiskojen avulla malli merkitsisi ruuvien kohdat itse kiskolle. Ajattelenko väärin?C crazytok sanoi:
Joskus täytyy kysyä ennen kuin keksii sen itse.
Joo, ne ovat. Olisi vain voinut laittaa seinäkiskon päälle ja katsoa, sopivatko reiät kiskoon, sekä että malli sopi kuutioon, mikä se tekikin.
Joskus ei ole kovin fiksu!
Kiitos kaikesta avusta, mukavaa iltaa!
Joo, ne ovat. Olisi vain voinut laittaa seinäkiskon päälle ja katsoa, sopivatko reiät kiskoon, sekä että malli sopi kuutioon, mikä se tekikin.
Joskus ei ole kovin fiksu!
Kiitos kaikesta avusta, mukavaa iltaa!