Olen siirtänyt seinän autotallissa ja tarvitsen täyttää noin 3 neliömetriä, korkeudeltaan noin 45 mm. Siitä tulee tavallinen mancave, ei raskaita kuormituksia. Mitä / miten minun pitäisi tehdä? Aion laittaa klinkkerin lattialle myöhemmin.
Kyllä, tasoittaa kaikki on vaihtoehto noin 12 kpl 20 kg säkkiä kuluu. Toinen vaihtoehto olisi laittaa pari säkkiä Eps-cementtiä ja sitten tasoittaa sen päälle, jos haluaa säästää säkkien määrässä.
Täytyy laskea kustannukset silloin
kuinka paksu kerroksen pitää vähintään olla mahdollisen EPS:n päällä?
Pitäisikö minun porata levy ylös viereen, jotta saan raudoituksen siihenkin?
Tältä se näyttää
Myös miettinyt kuivumisaikaa mutta betoni mutta epävarma tarkalleen kuinka kauan se kestää. Onko joku joka tietää?
Ja jos ensin laitan eps, pitääkö sen kuivua täysin ennen kuin levitän flyt?(kuinka kauan se kestää?)
Olen myös ajatellut kuivumisaikaa, mutta betongi, enkä ole varma, kuinka kauan se tarkalleen kestää. Onko joku, joka tietää?
Ja jos laitan ensin eps, täytyykö sen kuivua täysin ennen kuin levitän tasoitteen? (kuinka kauan kestää?)
Kun valimme EPS:tä, noin 10 cm, kesti vain päivän ennen kuin voimme tasoittaa sen päälle. Se saattoi olla jotain nopeasti kuivuvaa, mutta en tiedä varmasti.