1 780 lukukertaa ·
17 vastausta
2k lukukertaa
17 vastausta
Mikä tasoite
Sivu 1 / 2
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 7 955 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 7 955 viestiä
Minulla on kouru liukuosan edessä, jossa puuttuu lattialastua. Liukuosa seisoo perusmuurilla, mutta osa ei ole yhtä syvä kuin perusmuuri. Kysymys on, mitä minun pitäisi täyttää kouruun liukuosan ja lattialastun väliin. Kouru on ehkä 4 cm syvä, 6 metriä pitkä ja täytettävän korkeuden pitäisi olla noin 20-22 mm.
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Polyuretaanivaahto? Olen ratkaissut vastaavat ongelmani sillä, eihän siitä kuitenkaan kävellä.
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 7 955 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 7 955 viestiä
Kyllä, vaahtomuovi voisi olla vaihtoehto, mutta se on hankalampi käsitellä kuin jokin sementtipohjainen tuote.
Ajattelen, että olisi helppo ensin teipata niin, että kouru on tiivis (nykyään siellä on hieman aukkoja, missä lattian tukipuut ovat lakkautuneet perusmuuriin) ja sitten kaataa päälle tasoite.
Ajattelen, että olisi helppo ensin teipata niin, että kouru on tiivis (nykyään siellä on hieman aukkoja, missä lattian tukipuut ovat lakkautuneet perusmuuriin) ja sitten kaataa päälle tasoite.
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Se toimii kyllä hyvin
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Onko olemassa kuituvahvistettua tasoitetta?
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Paras olisi ollut joku pu massa mutta vaikea löytää yksityishenkilönä mutta kuten sanottu uretaani lukitsee useimmat asiat kiinni
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 7 955 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 7 955 viestiä
Ei valitettavasti ole mitään mihin kiinnittää. Vain perusmuuri (betonielementti) pohjana. Tosin minulla on lattiapalkit cc 60, joihin voisin kiinnittää ruuvin, mutta siitä ei varmaankaan tule mitään hyvää.nino sanoi:
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Cm 700 bauhausissa, jos se on lähellä
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Kuituvahvisteinen kelluu kuitenkin huonommin, niin tiedät.