3 998 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Mikä saha pax-vaatekaappien lyhentämiseen?
Hei,
Aion asentaa uutta 15 mm lamelliparkettia nykyisen vanhenevan vapaasti kannattavan lattian päälle. Tänään paikan päällä ovat pax-kaapit kuvassa näkyvällä tavalla, ja sisäkattoon on vain 1 mm tilaa.
Ajattelin lyhentää kaappeja alhaalta. Mutta mikä saha minun pitäisi valita ja miten sahaan parhaiten? Omistan useimmat tavalliset sahat ja työkalut, mutta minulta puuttuu pöytäsaha ja upotussaha.
Aion asentaa uutta 15 mm lamelliparkettia nykyisen vanhenevan vapaasti kannattavan lattian päälle. Tänään paikan päällä ovat pax-kaapit kuvassa näkyvällä tavalla, ja sisäkattoon on vain 1 mm tilaa.
Ajattelin lyhentää kaappeja alhaalta. Mutta mikä saha minun pitäisi valita ja miten sahaan parhaiten? Omistan useimmat tavalliset sahat ja työkalut, mutta minulta puuttuu pöytäsaha ja upotussaha.
Minä sahaisin erikseen, mielestäni on helpompi saada hyvä leikkaus silloin.P proffsrik sanoi:
Jonkinlainen sahausohjain/tuki, joka varmistaa oikean leikkauksen, helpottaa, mutta 60 cm sahanneella suoraksi levylle ei ole niin vaikeaa, ja onhan vain yksi sivu, joka "täytyy" näyttää hyvältä.
Oletan, että aiot lyhentää alapuolta/sokkeliä?
Selviätkö lyhentämättä ovia, mitä luulet?
Klikkaa tästä vastataksesi