Kohtaa hankalan ongelman, jonka puuseppä mielellään ratkaisee yksinkertaisimmalla tavalla: tiivistemassa.
Mietin, voiko sen tehdä tyylikkäämmin.
Erittäin epätasainen seinä sai kipsilevyt. Valitettavasti siitä ei tullut täysin tasainen, vaan se pullistuu hieman yhdestä kohdasta. Nyt työtason ja tiskipöydän asennus on edessä. Niiden kahden välissä on takareunassa noin 5 mm:n rako. Kuinka korjata tämä rako?
Työtaso ja teräsallas, jossa näkyy pieni rako saumakohdassa. Paperi ja viivotin lepäävät osittain altaan päällä.

1: täytä rako tiivisteellä/muulla
2: sahata pois puulista työtason etureunasta
3: jyrsiä pois kipsiä seinästä, jotta työtaso saadaan sisään enemmän
4: purkaa kaikki ja aloittaa alusta

Koska työtasolla on tammilista takareunassa, voi olla vaikea katkaista sitä.

Arvaan, että tällaiset ongelmat ovat juuri niitä, joita puusepät vihaavat, kun ratkaisu on yksinkertainen ja asiakas hankala.

Kirjoitit itse vastauksen kohdassa 1. Riippumatta siitä, miten asennat sen, haluat varmaan tiivistää seinän silikonilla, jotta vesi ei valu alas sinne? Jos peität sauman tasaisesti niin, että se on täsmälleen yhtä leveä koko matkalta, kukaan ei koskaan huomaa tätä...

Varaumalla siitä, että olen ymmärtänyt koko kysymyksen väärin :)

Muokkaa: ahaa
ja olin...
Luulen, että siinä tapauksessa asetat etäisyyslevyt tiskialtaan kiinnityskohdan vasemmalle puolelle sekä oikealle puolelle työtasoa, kunnes rako katoaa. Sauma seinää vasten peittää sitten epätasaisuudet. Voi olla, että sinun täytyy käyttää etäisyyslevyjä useammassa kohdassa riippuen siitä, kuinka pitkä "pöytä" on.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.