1 183 lukukertaa ·
10 vastausta
1k lukukertaa
10 vastausta
Leuanvetotanko kipsiseinällä
Hei!
Aion kiinnittää leuanvetotangon kipsiseinään.
En ole varma, mutta luulen, että se on yksi kipsilevy, 6mm.
Minun kouluttamaton arvaukseni on, ettei se kestä. Siinä on kaksi ruuvia kummallakin puolella, yhteensä neljä.
Olenko oikeassa vai riittäisikö se hyvin proppujen ja ruuvien kanssa suoraan kipsiin?
Jos olen oikeassa, ajattelen, että laittaisin laudan palkkien väliin ja kiinnittäisin tangon lautaan.
Seuraava ongelma on, että täällä on vanhat 45x45-palkit seinissä, joten tarvitsen melko lyhyet ruuvit. Tuleeko se kestämään? Vai onko se tuhoon tuomittu? Mitä ruuveja minun pitäisi käyttää?
Kiitos etukäteen!
Aion kiinnittää leuanvetotangon kipsiseinään.
En ole varma, mutta luulen, että se on yksi kipsilevy, 6mm.
Minun kouluttamaton arvaukseni on, ettei se kestä. Siinä on kaksi ruuvia kummallakin puolella, yhteensä neljä.
Olenko oikeassa vai riittäisikö se hyvin proppujen ja ruuvien kanssa suoraan kipsiin?
Jos olen oikeassa, ajattelen, että laittaisin laudan palkkien väliin ja kiinnittäisin tangon lautaan.
Seuraava ongelma on, että täällä on vanhat 45x45-palkit seinissä, joten tarvitsen melko lyhyet ruuvit. Tuleeko se kestämään? Vai onko se tuhoon tuomittu? Mitä ruuveja minun pitäisi käyttää?
Kiitos etukäteen!
Se on, joten olen varmaan väärässä! Toisessa huoneessa vaihdoin kuitenkin kytkimen ja huomasin, että kaikissa tapauksissa oli ohut yksinkertaisgyprok ja arvaan, että se on sama koko talossa.F fribygg sanoi:
Se on vuodelta 1965, jos sillä on merkitystä.
45 mm paksu lauta voidaan mieluiten kiinnittää yksinkertaisesti kipsilevyseinääsi 80-90 mm pitkillä ruuveilla koolaukseenerikhhhhhhhhhh sanoi:
Ongelma en tiedä, varmasti olisi ollut parempi kunnon hirsi- tai betoniseinällä, mutta kyllä kahdella puolella viipaloitu kahden tuuman kahdeksankulmainen seinä kestää, jos ruuvaat lankun vähintään kolmen sääntövälin yli ja kiinnität pari 80-90 mm pitkää ruuvia jokaiseen pystysuoraan sääntöön.erikhhhhhhhhhh sanoi:
Kiitos!
Mahdollisesti kiinnikkeet voidaan asettaa täsmälleen samaan väliin kuin koolaukset.
Kiinnittäminen oikein koolauksiin pitäisi kai onnistua myös siinä tapauksessa?
Kiinnittäminen oikein koolauksiin pitäisi kai onnistua myös siinä tapauksessa?
Klikkaa tästä vastataksesi