1 729 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Läpäisysuoja lattialämmitykselle yläkerrassa?
Olen juuri asentanut lattialämmityksen yläkertaan. Lattia koostuu lastulevyistä, sitten olen asentanut LK systems EPS -levyt, sitten lämmityslevyt ja 16 mm lattialämmitysputkea. Sen päälle olen asentanut lattialevyä vakauden vuoksi. Nyt aion asentaa laminaattilattian tämän päälle. Olen ostanut Berryallocin High-Tech Commercial -lattian.
Täytyykö minun asentaa ikääntymisenkestävä muovi lattialevyn päälle ennen laminaattilattian asentamista, vai voinko asentaa laminaatin suoraan lattialevyn päälle?
Täytyykö minun asentaa ikääntymisenkestävä muovi lattialevyn päälle ennen laminaattilattian asentamista, vai voinko asentaa laminaatin suoraan lattialevyn päälle?
Vastatakseni omaan kysymykseeni. Se on lattiavalmistajat, jotka päättävät, pitäisikö asentaa åldersbeständigplast. Ja Alloc vastasi minulle, että he AINA suosittelevat åldersbeständigplastin asennusta lattialämmityksen yhteydessä.
Sitten lattianvalmistajan pitäisi myös tulla hyvän perustelun kanssa vaatimukselle.Anna1984 sanoi:
Vaikuttaa hyvin oudolta, että täytyy asentaa kosteussulku ylä- ja alakerran väliin. Siellä ei kuitenkaan ole maankosteutta, ja lattialämmitys itsessään ei tuota kosteutta.?? :wow:
Klikkaa tästä vastataksesi