14 287 lukukertaa ·
30 vastausta
14k lukukertaa
30 vastausta
Laajennusosa kipsiseinään ei toimi, miksi...?
Hei,
Tällä hetkellä olen rakentamassa seinää. Minulla on sääntö 45x70, joka pitää kiinnittää kipsiseinään.
Olen kokeillut nyt 2 erilaista kipsitulppaa ja laajennusta. Eri pituisia ruuveja, mutta mikään ei toimi. Säännön voi ikään kuin vain vetää helposti pois. Siis, tulppa ei ole laajentunut, ja lisäksi ruuvi vain "pyörii" kun kiristetään maksimiin.
Mitä teen väärin?
Muita vinkkejä, miten saada sääntö kiinni kipsiseinään?
Tällä hetkellä olen rakentamassa seinää. Minulla on sääntö 45x70, joka pitää kiinnittää kipsiseinään.
Olen kokeillut nyt 2 erilaista kipsitulppaa ja laajennusta. Eri pituisia ruuveja, mutta mikään ei toimi. Säännön voi ikään kuin vain vetää helposti pois. Siis, tulppa ei ole laajentunut, ja lisäksi ruuvi vain "pyörii" kun kiristetään maksimiin.
Mitä teen väärin?
Muita vinkkejä, miten saada sääntö kiinni kipsiseinään?
Sinulla on liian lyhyet ruuvit.
Jos ymmärrän sinua oikein, olet porannut läpi säännön ja aiot kiinnittää sen kipsiseinään.
Ruuvien on oltava tarpeeksi pitkiä. Säännön paksuus plus tulpan pituus. Muuten ruuvi ei saa otetta tulpan takaosasta ja voi ”taittaa” laajentimen.
Jos ymmärrän sinua oikein, olet porannut läpi säännön ja aiot kiinnittää sen kipsiseinään.
Ruuvien on oltava tarpeeksi pitkiä. Säännön paksuus plus tulpan pituus. Muuten ruuvi ei saa otetta tulpan takaosasta ja voi ”taittaa” laajentimen.
ok! Mutta kokeilin tätä valkoista ja pisintä ruuvia, mutta ei silti toiminut. Tiedätkö miksi?GoC sanoi:
Olen jo asentanut sääntö katon yläosaan ja aion asentaa lattiaan. Tarkoititko, että minun pitäisi vain liimata sääntö seinään + kiinnittää se katon ja lattian sääntöön? Riittääkö se?T tergo sanoi: