Hei,

Tällä hetkellä olen rakentamassa seinää. Minulla on sääntö 45x70, joka pitää kiinnittää kipsiseinään.
Olen kokeillut nyt 2 erilaista kipsitulppaa ja laajennusta. Eri pituisia ruuveja, mutta mikään ei toimi. Säännön voi ikään kuin vain vetää helposti pois. Siis, tulppa ei ole laajentunut, ja lisäksi ruuvi vain "pyörii" kun kiristetään maksimiin.
Mitä teen väärin?
Muita vinkkejä, miten saada sääntö kiinni kipsiseinään?

Mitä olet käyttänyt? Molly?

Oletko kiristänyt expandern ennen kuin asennat säännön?

Stefan N Stefan N sanoi:
Mitä olet käyttänyt? Molly?
näitä olen yrittänyt

• Yläosassa kaksi proppua ja ruuvia, alapuolella mittanauha senttimetrimerkinnöillä, makaat ruskealla pinnalla.
Violina Violina sanoi:
Oletko kiristänyt laajennepanon ennen kuin asennat säännön?
Ei. Mitä tarkoitat "kiristää laajennepano"? Eikö se pitäisi laajentua, kun ruuvaamme säännön + tulpan läpi?

Sinulla on liian lyhyet ruuvit.
Jos ymmärrän sinua oikein, olet porannut läpi säännön ja aiot kiinnittää sen kipsiseinään.
Ruuvien on oltava tarpeeksi pitkiä. Säännön paksuus plus tulpan pituus. Muuten ruuvi ei saa otetta tulpan takaosasta ja voi ”taittaa” laajentimen.

GoC GoC sanoi:
Sinulla on liian lyhyet ruuvit.
Jos ymmärsin sinua oikein, olet porannut säännön läpi ja aiot kiinnittää sen kipsilevyyn.
Ruuvien pitää olla tarpeeksi pitkiä. Säännön paksuus plus ankkurin pituus. Muuten ruuvi ei saa otetta ankkurin takapäästä ja voi ”taittaa” laajentimen
ok! Mutta kokeilin tätä valkoista ja pisintä ruuvia, mutta ei silti toiminut. Tiedätkö miksi?

• Valkoinen ja harmaa kiila-ankkuri, kaksi ruuvia, mittanauha.
Onko sinulla yksikertainen vai kaksinkertainen kipsilevy seinässä?

Centano Centano sanoi:
Onko sinulla yksinkertainen vai kaksinkertainen kipsilevy seinällä?
yksinkertainen

siellä on varmaan jotain, mihin voi kiinnittää ylhäällä katossa ja alhaalla lattialla?, suora tukipuu ja kiinnitykseen liimaa keskelle ja ruuvit ylös ja alas

• Tykkään
mattoys
  • Laddar…
Olen jo asettanut yhden regeln kattoon, ja aion laittaa toisen lattiaan. Tarkoitatko, että minun pitäisi ainoastaan liimata regel seinään + kiinnittää kattoon ja lattiaan regeli? Riittääkö se?

T tergo sanoi:
siellä kai on jotain kiinnitettävää katon yläosassa ja lattian alaosassa?, suora sääntö ja asennusliima keskelle ja ruuvi ylös ja alas
Olen jo asentanut sääntö katon yläosaan ja aion asentaa lattiaan. Tarkoititko, että minun pitäisi vain liimata sääntö seinään + kiinnittää se katon ja lattian sääntöön? Riittääkö se?

Valkoinen plugi pitäisi toimia pidemmän ruuvin kanssa. Saatat olla porannut liian suuren reiän kipsiin, joten plugi vain pyörii eikä saa otetta.

Centano Centano sanoi:
Valkoinen tulppa pitäisi toimia pitemmällä ruuvilla. Olet ehkä porannut liian suuren reiän kipsiin, joten tulppa vain pyörii eikä saa otetta.
nja, sen pitäisi olla 6mm. Olen kokeillut sekä 5mm että 6mm poraa.

J jenbod91 sanoi:
Olen jo asentanut palkin kattoon ja aion asentaa sen lattiaan. Tarkoitatko, että minun pitäisi vain liimata palkki seinään + kiinnittää se kattoon ja lattiaan? Riittääkö se?
Kyllä

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.