Haluan ideoita ja vinkkejä siitä, miten kiinnitän vaunukappaleen palkistoon. Portaikko on itse valmistettu. Ajattelin myös liimata askelmat, jotka ovat massiivista 40mm tammea. Kiitollinen vastauksista Ystävällisin terveisin Daniel

Modernin huoneen katto, jossa on valkoisia paneeleita ja puupalkkeja. Yksi musta johto roikkuu.

Modernit kelluvat portaat, joissa on puiset askelmat ja valkoiset kaiteettomat rungot, sisätiloissa vaaleaa seinää vasten.

Tyylikäs portaikko!
Olen rakentamassa jotain vastaavaa.
Ajattelin kiinnittää Essve rakennusruuveilla sekä suoraan toiseksi viimeiseen askelmaan että viistosti ylhäältä "alla" ylimmän askelman
Molemmat ruuvit täytyy tietysti upottaa kunnolla!

• Tykkään
Thomas_Blekinge ja 1 muu
  • Laddar…
Lunkand sanoi:
[kuva]
Sinulla ei ole lapsia vai? ;)

Jo. Ajattelin kaidetta, se asennetaan heti kun saan putket. Olen odottanut näitä useita viikkoja😟

Olin hieman huolissani, että minun tarvitsisi asentaa ylimääräistä puutavaraa vagnstyckeiden väliin ja sitten kiinnittää siihen. Mutta jos se toimii pelkillä ruuveilla, niin se on ehdottomasti tyylikkäin vaihtoehto. Tarvitseeko vagnstycke kiinnittää lattiaan alhaalla. aion myös kiinnittää joitakin askelmia seinään, jotta se ei liiku ulospäin. Onnea portaisiin. sain tarjouksen samanlaisista portaista, mutta maalatuilla männyn askelmilla, jotka maksoivat reilut 40.000kr. Se tuntui aika suolaiselta, joten päätin yrittää rakentaa itse😀

Joo, se pitää kiinnittää myös alhaalta, ajattelen. Kaksi ruuvia per vangstycke luulisin. Mitä sinulla on parketin alla? Jos se on betonia, niin muutamat hyvät tulpat riittävät.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.