5 141 lukukertaa ·
8 vastausta
5k lukukertaa
8 vastausta
Kuinka kiinnittää vaunuosat liimapuupalkkiin?!
Haluan ideoita ja vinkkejä siitä, miten kiinnitän vaunukappaleen palkistoon. Portaikko on itse valmistettu. Ajattelin myös liimata askelmat, jotka ovat massiivista 40mm tammea. Kiitollinen vastauksista Ystävällisin terveisin Daniel
Tyylikäs portaikko!
Olen rakentamassa jotain vastaavaa.
Ajattelin kiinnittää Essve rakennusruuveilla sekä suoraan toiseksi viimeiseen askelmaan että viistosti ylhäältä "alla" ylimmän askelman
Molemmat ruuvit täytyy tietysti upottaa kunnolla!
Olen rakentamassa jotain vastaavaa.
Ajattelin kiinnittää Essve rakennusruuveilla sekä suoraan toiseksi viimeiseen askelmaan että viistosti ylhäältä "alla" ylimmän askelman
Molemmat ruuvit täytyy tietysti upottaa kunnolla!
Olin hieman huolissani, että minun tarvitsisi asentaa ylimääräistä puutavaraa vagnstyckeiden väliin ja sitten kiinnittää siihen. Mutta jos se toimii pelkillä ruuveilla, niin se on ehdottomasti tyylikkäin vaihtoehto. Tarvitseeko vagnstycke kiinnittää lattiaan alhaalla. aion myös kiinnittää joitakin askelmia seinään, jotta se ei liiku ulospäin. Onnea portaisiin. sain tarjouksen samanlaisista portaista, mutta maalatuilla männyn askelmilla, jotka maksoivat reilut 40.000kr. Se tuntui aika suolaiselta, joten päätin yrittää rakentaa itse😀
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kiinnitä 45*95 seisomassa, miten?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Sauna satu fästa lättbetong/leca
Bastu -
Hur fästa skärmtak gavel?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Rimlig rost på syrafasta gångjärn?
Fönster & Dörrar -
Kuinka minun pitäisi kiinnittää liimapuupalkki?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka