2 136 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Kuinka kiinnitän kipsilevyn betoniseinään?
Hei,
Olen remontoimassa makuuhuonetta ja huomasin, että kipsilevyn ruuvit eivät kiinnittyneet takana olevaan seinään. Poistin seinällä olevan kangastapetin ja huomasin, että puolet seinästä (vasemmalla puolella sormestani) on betonia ja loput (oikealla puolella sormestani) on vanha kipsilevy ja puupaneeli. Miten saan kipsilevyn kiinnittymään betonieinään?
Olen remontoimassa makuuhuonetta ja huomasin, että kipsilevyn ruuvit eivät kiinnittyneet takana olevaan seinään. Poistin seinällä olevan kangastapetin ja huomasin, että puolet seinästä (vasemmalla puolella sormestani) on betonia ja loput (oikealla puolella sormestani) on vanha kipsilevy ja puupaneeli. Miten saan kipsilevyn kiinnittymään betonieinään?
LiimaaL LeoR808 sanoi:Hei,
Olen remontoimassa makuuhuonetta ja huomasin, että kipsilevyn ruuvit eivät kiinnittyneet takana olevaan seinään. Poistin seinän päälle asetetun kangastapetin ja näin, että puolet seinästä (sormeni vasemmalla puolella) on betonia ja loppuosa (sormeni oikealla puolella) on vanhaa kipsilevyä ja puupaneelia. Kuinka voin varmistaa, että kipsilevy kiinnittyy betoniin?
Tässä on opas: https://gds.se/material/gipsskivor/limma-upp-gipsskivorna
Tai käytä montagelim ja laita nauha muutaman dm välein.
Tai käytä montagelim ja laita nauha muutaman dm välein.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kuinka asennan kaiteen, joka on ollut aiemmin paikallaan.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Ta bort plastmatta innan vi sätter upp vägg?
Fritidshus -
Hur sätter vi upp varmvattenberedaren i lättbetong?
Tvättstuga -
Priserna på småhus fortsätter uppåt under tredje kvartalet
Artikelkommentarer -
Hur sätter jag upp en handukstork på kakel, vilka plugg?
Badrum