Onko kenelläkään kokemuksia Ctrapista? Eräänlainen kangas, joka estää päästöjä tunkeutumasta ulos esimerkiksi puunsuojeluaineista.

Ei ole paljon muuta kuin myyjätietoa ja yritystietoa siitä verkossa.

https://ctrap.se/

Mietin samaa asiaa, heidän omien tietojensa mukaan se on puhdas ihme, mikä saa minut hieman epäluuloiseksi.

Mackztärn Mackztärn sanoi:
Mietin samaa, heidän omien tietojensa mukaan se on kuin ihme, mikä saa minut olemaan hieman epäluuloinen.
Kahden viikon kuluttua saan ehkä vastauksen. Aion kokeilla nostaa osan yrityksen kanssa.

Hei. Kiinnostunut siitä, auttoiko ctrap-kangas jotain päästöjä vastaan? Laitoitko sen puhdistetulle/saneeratulle alustalle vai laitoitko sen lattialle ja sitten laitoit uuden lattian?

C Chanbara sanoi:
Hej. Intresserad av om ctrap duken hjälpte något mot emissioner? Lade du den på en rengjord/sanerad platta eller lade du den på ett golv och sedan lade nytt golv?
Jag vet inte riktigt. Faktiskt. Jag tyckte det hjälpte avsevärt när den sattes upp. Ska dock sägas att jag täckte väggar eftersom mina emissioner kommer från syllen som mellanbjälklaget vilar på. Men nu efter att rest väggar och målat fortsätter det komma lukt från hål i väggen som exempelvis lampknappar. Lukten är som sagt reducerad. Men antingen släpper c-trapp igenom lukt, eller så har firman som satte upp den gjort ett dåligt jobb. Ska också sägas att firman sa att man slutat sälja c-trap till kund för att kund ska sätta upp den själv, pga att många kunder gör ett dåligt jobb och sen skyller på själva mattan. Summa summarum önskar jag att jag gått på linjen att försöka ventilera bort odörer med någon sorts forcerad ventilationslösning inuti väggarna.

Onko sinulla laattai maan tasolla?
Laitoitko maton suoraan betonille vai olemassa olevan lattian päälle ja sitten uuden lattian?

Huomasin juuri, että kirjoitit seinä, anteeksi.
Millaisia seiniä sinulla on?

Kipsi. Kaksoiskerros joissakin tapauksissa. Jos tarkoitat sisäseiniä.

Hei, mietin mahdollisuutta käyttää cTrap. Miten teillä, jotka olette käyttäneet heidän mattoaan, on mennyt? Ovatko hajut hävinneet vai ovatko ne yhä jäljellä?

Kiitos etukäteen

Meillä on myös mietintöjä siitä, kuinka hyvin Ctrap tulee toimimaan. Otamme kiitollisena vastaan kokemuksia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.