Hei!

Tarvitsisin vähän vinkkejä ja neuvoja siitä, miten saisin vaatetangon takaisin vaatekaappiin.
Satuin repimään sen alas, kun pidin siitä kiinni ja olin astumassa alas tikkailta hyllyltä siivotessani.

Se on siis irronnut vain yhdeltä seinältä ja näyttää olevan vielä tiukasti kiinni toisella puolella. Joten haluaisin käyttää samaa reikää kiinnittääkseni sen uudelleen. Tiiliporan pöly on kauheaa, joten haluaisin porata mahdollisimman vähän.

Olen kerännyt muutamia eri vaihtoehtoja, mutta nyt olen hermostunut siitä, mikä olisi paras tapa edetä. Sen täytyy kestää melko suuri paino, enkä halua sen putoavan päähäni. Joten toivon hieman apua!

Katso kuvat alla olevasta tilanteesta sekä välineistä, joista voin valita.

• Kaksi pientä ruuvia ovat siis ne, jotka olivat aiemmin kiinni, melko lyhyet. Joten ajattelin, että poraan hieman syvemmän reiän.

• Sitten kysymys, reikien täytteeksi, jotka ovat hieman vahingoittuneet ja epätasaiset:
  1. Pitäisikö minun käyttää Loctite Repair Puttyä, antaa kovettua ja sitten porata siihen tavallisella tulkilla ja ruuvilla.
  2. Käyttää Fischer Fill & Fixiä mukana tulevan erikoistulkin ja ruuvin kanssa.
  • Pattex No More Nailsia ajattelin mahdollisesti käyttää lopussa lisävoimana levittämällä sitä itse seinään ja vaatetangon kiinnikkeeseen... vai mitä?

Miten te olisitte tehneet?

Kiitos avusta!

• Hopea vaatetangon kiinnike valkoisella seinällä, jossa on kaksi suurta reikää kuluneessa kohdassa oikealla.
  • Seinä, jossa on kaksi vaurioitunutta reikää ja vanhoja ruuvien jäänteitä irronneen vaatetangon kiinnikkeen kohdalta.
  • Koristeellinen puulattia, jossa kodinhyllyä varten Pattex No More Nails, Loctite Repair Putty, Fischer Fill & Fix, ruuvit ja seinätulpat.
Claes Sörmland
Imuroi reiät ja täytä Fill & Fixillä. Se on tarkoitettu tähän tarkoitukseen ja ruuvaamiseen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.