Hei! Minulla on kevytbetonitalo, jonka kellarin melkein kaikki seinät tarvitsevat rappaamisen. Rappaus on hyvin hauras ja murenee helposti, jos siihen koskee. Joten ajattelin, että on parasta tehdä tämä uudelleen, kun rappaus on yli 60 vuotta vanha.

Olen surkea rappaamaan, ainakin niiden vähäisten määrien perusteella, mitä tähän mennessä olen yrittänyt, joten olen hankkinut sinkityt liukumetallit, jotka ajattelin jättää paikoilleen seinään rapatessa.

Nyt haluan löytää erittäin yksinkertaisen tavan kiinnittää liukumetallit seinään niin, että ne ovat suorassa ja tasaisesti, ennen kuin aloitan rappauksen. Kestää todennäköisesti useita viikkoja ennen kuin aloitan rappauksen sen jälkeen, kun olen kiinnittänyt kiskot.

Mitä voin käyttää, jotta voin kiinnittää ne yksinkertaisesti ja suoraan, niin että ne pysyvät paikallaan pitkään ennen rappausta ja sopivat hyvin yhteen rappauksen kanssa?

Jos käytän rappausverkkoa, tulisiko niiden olla liukumetallien takana, vai pitäisikö verkko leikata "liukumetallien väliin"?

Vältän mielelläni tavallisen rappauslaastin käyttöä kiinnitykseen, koska se ei yleensä onnistu minulla.

Kiitollinen neuvoista

Avdragsbana 6x2500 mm elförzinkad plåt, som används för att jämna ut väggputs.

Farstatjej90
Oi, tästä minulla ei ole aavistustakaan.

Kevytbetoni? Laserpassi vai naulanko niihin?

Seuraan ketjua 😅👍🤔

Olen nähnyt, miten se tehdään, mutta en itse osaa tehdä sitä erityisen hyvin. Ylös yhdellä kerroksella rappausta ja sen jälkeen ota pitkä lasta esiin ja paina se pystysuoraan, valmis….

Korotuslevyt taakse, jotta se on suorassa, ja kevytbetoniruuvi niiden kiinnittämiseksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.