1 432 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Kiinnitä TV yksinkertaiseen kipsiseinään teräsrimoilla
Hei, olen juuri muuttanut vuokra-asuntoon ja haluan kiinnittää Samsung 65" TV:n, joka painaa noin 25kg, mutta olen hieman huolissani kiinnityksestä kipsiseinään. Kuten otsikko kuuluu, porasin pienen reiän koolaukseen ja löysin metallia, ja muuten seinä on vain yksikerroskipsiä. Spontaanisti ajattelen, että 6 kpl molly-ankkurit kipsissä pitäisivät sen painon? (TV:n pitäisi olla "tilt-kiinnikkeellä”, mutta ei sellaisella, jota voi vetää seinästä). Mainittakoon, että koolaukset vaikuttavat olevan CC 45 mukaisia ja minulla on jo M4-mollyja kotona. Kannattaako hankkia M5/M6 sen sijaan?
Kiitos etukäteen!
Kiitos etukäteen!
Se pitäisi mennä hyvin, suurimmaksi osaksi pystysuuntainen kuormitus tuolla ripustuksella. Jos olet huolissasi, asettaisin mieluummin pari ylimääräistä m4 yläreunaan kuin siirtyisin karkeampaan, koska silloin jaat kuormitusta enemmän.
Kiitos vastauksesta, ajattelen myös, että se on enimmäkseen pystysuora kuorma. Tarkoitatko esimerkiksi laittaa 4 Molly yläreunaan ja 2 alempaan?H hapazard sanoi:
Kyllä, niin olisin luultavasti jakanut ne, jos minulla olisi vain 6. Mutta ehkä olisin laittanut jonkun ylimääräisen, esimerkiksi 5 ylös ja 3 alasGustav Strid sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Fästa Luft/luftvärmepump utdel på fasad eller mark?
Värmepumpar -
Råd kring att fästa ställning till tvättställ i golvet. (Burlington)
Badrum -
Yksinkertainen off-grid suihku/pesutupa, kuinka rakentaa?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Fästa tvättmaskin
Vitvaror -
Fästa tvättställ mot enkel gipsskiva?
Badrum