Hei, se joka auttaa minua on todellinen sankari.

haluan tietää, miten voin ratkaista tämän,
minulla on televisio, joka minun täytyy kiinnittää seinään, en ole varma, mikä seinä se on
se ei ole pelkkää kipsilevyä ainakaan, koska olen porannut 6 cm seinän sisään ja voin nähdä, ettei se ole pelkkää kipsilevyä, seinä on sisäseinä, en löydä yhtään tukipalkkia, koputtelen ja se kuulostaa samalta kaikkialta, olen porannut 60 cm välein enkä löydä tukipalkkia, olen tehnyt kolme reikää, voiko television silti kiinnittää seinään ilman tukipalkkia vai voiko joku arvata, mikä seinä tämä on Seinässä oleva reikä, johon on porattu 6 cm syvyyteen, ympärillä valkoista rakennuspölyä. Seinärakenne ei ole perinteinen kipsilevy. Seinä, jossa on porattu reikä ja ympärillä valkoista kipsipölyä. Inlägget käsittelee TV:n kiinnittämistä ja seinän rakenteen arviointia. Seinään porattu reikä, joka näyttää epätasaiselta reunalta ja kurkistus onkaloon sisällä, mahdollisesti kuivunut kipsilevy tai muu materiaali. Kudontakuvioitu kangas, jonka päällä on Hultafors-mittanauha. TV:n är lutad mot en inre vägg, bilden visar ett hörn av skärmen och en del av väggen med några borrhål.

Kevytbetoni? Silloin yleensä toimii, että lyödään esimerkiksi ruuvimeisseli sisään. Luulen, että niihin on olemassa erityisiä tulppia/laajentimia. Olen kerran kiinnittänyt lakanoiden kiristäjän sellaiseen ja se toimi.

john68 john68 sanoi:
Kevytbetoni? Siinä tapauksessa toimii usein, että isketään esim. ruuvimeisseli. Luulen, että niille on olemassa erityisiä tulppia/laajennusosia. Olen kerran kiinnittänyt lakanavenyttäjän sellaiseen ja se toimi.
tiedätkö mitä ruuvia/tulppaa voi käyttää?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.