Hei

Olen selaillut kyberyhteydessä ja täällä foorumilla, mutta en löydä ketjua, joka olisi "täsmälleen oikea". Olen edelleen epävarma, onko se OK.

Olen vaihtanut ikkunat, ja ulkoseinät sisältä näyttävät hirveiltä nyt kun tekee siistiksi. Sähköpistorasioita on myös vähän (tänään meillä on jatkojohtoja TV:n ja tietokoneen ympärillä, antennikaapeli kulkee puoliksi olohuoneen läpi, jne.), joten olen ajatellut, ennen kuin aloitan karmin ja listojen asennuksen ikkunoiden ympärillä, kehystää olemassa olevan ulkoseinän sisäseinällä 45X45:llä ja käyttää vaneria ja kipsiä, jotta saisin mahtumaan lisää sähköpistorasioita ja TV-pistorasian lähemmäs TV:tä.

Olen lukenut, että on syytä olla todella varovainen kehystäessä sisäseinää ulkoseinää vasten eristyksen kanssa kosteuden muodostumisen vuoksi, joten aion jättää sen pois. Mutta se on kuitenkin jonkinlaista eristystä kipsillä ja vanerilla? Onko vaaratonta kehystää eristämätön sisäseinä ulkoseinää vasten? Sitten ihmettelen myös, pitäisikö käyttää sokkelia parkettilattian päälle? En aio ruuvata kehystä lattiaan, vaan käyttää jonkinlaista kulmaa ja kiinnittää seinään.

Kiitollinen vastauksista!

• Tykkään
JockeHanz
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.