Olen kiinnittänyt stringhyllyn seinälle, mutta yksi rei'istä ei tullut hyvä. Olen käyttänyt Fischerin kipsiankkureita, mutta vahingossa vedin yhden niistä ulos, mikä aiheutti suuren reiän. Kokeilin sitten käyttää Fischerin Fix & Fill -tuotetta, mutta reikä oli 5 mm liian suuri, jotta rei’itetty holkki pysyisi kiinni, kun ruuvasin ruuvin sisään.

Nyt minulla on ruuvi, joka on löysästi kiinni suuressa reiässä. Onko mitään keinoa korjata tämä, mieluiten ilman, että irrottaisin ruuvin, joka on nyt kiinni täytemassassa? Esimerkiksi ruiskuttaa jotain tasoitetta reikään niin, että ruuvi pysyy paikallaan? Seinä on yksi kipsilevy.

Kiitollinen kaikesta avusta!

• Löysä ruuvi ja suuri reikä kipsiseinässä, jossa string-hyllyn kiinnike. Vaikeuksia Fischer-ankkureiden kanssa ja tarve täyteaineelle.
V VictorF sanoi:
Olen kiinnittänyt String-hyllyn seinään, mutta yksi rei'istä ei mennyt kovin hyvin. Olen käyttänyt Fischerin kipsiankkureita, mutta vedin vahingossa yhden niistä ulos, mikä johti suureen reikään. Kokeilin sitten Fischerin Fix & Fill -täyteainetta, mutta reikä oli 5 mm liian suuri, jotta rei'itetty holkki pysyisi paikallaan, kun ruuvasin ruuvia.

Niinpä minulla on nyt ruuvi, joka on löysällä suuressa reiässä. Voiko tämän jollakin tapaa korjata, mielellään ilman, että poistan ruuvia, joka on nyt kiinni täyteaineessa. Esim. ruiskuttaa jotain kittiä reikään, jotta ruuvi kiinnittyy? Seinä on yksinkertaisesta kipsilevystä.

Kiitollinen kaikesta avusta!

Täältä saat tietää kaiken tarpeellisen 😉

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Raimo T
  • Laddar…
Tuki tuki tuki?

• Haha
VictorF ja 1 muu
  • Laddar…
D Dilato sanoi:
[media]
Täällä saat tietää kaiken mitä tarvitset 😉
[media]
Ongelma on, että ruuvi on jumissa siinä kirotussa Fischerin kelluvassa plugissa. En voi siten käyttää ylimääräistä plugia...

namnbyte
V VictorF sanoi:
Ongelma on siinä, että ruuvi on jumissa kirotussa Fischerin kelluvassa propuussa. En voi siis käyttää toista proppua...
Olisin todennäköisesti katkaissut ruuvin pään ja työntänyt sen seinään, jos siellä on ontto, sitten aloittanut alusta. Eri tyyppisellä propuulla.

• Tykkään
Dilato
  • Laddar…
V VictorF sanoi:
Ongelma on siinä, että ruuvi on kiinnitetty kirottuun Fischerin kelluvaan tulppaan. En voi siis käyttää toista tulppaa...
Lyömävasaralla vetäminen ei onnistu vai?

Aseta tulppa ruuvin alle, kierrä ruuvi siihen tulppaan ja kierrä ruuvi, joka on String-hyllyssä?

Mitä tapahtuu, jos peruutat ruuvin mitä tarkoitat

Klassikko onhan tietenkin kolmen tulitikun kiilaaminen reikään...

/ATW

• Tykkään
Jogöwa
  • Laddar…
Kuinka suuri reikä on? Muistan, että sininen Duomax haluaa 10 mm?

E egge80 sanoi:
Mitä tapahtuu, jos peruutat ruuvin, tarkoitatko
Sitten näyttää siltä, että puolet seinästä seuraa mukana

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.