7 853 lukukertaa ·
9 vastausta
8k lukukertaa
9 vastausta
Kiinnitä ruuvi liian suureen reikään?
Olen kiinnittänyt stringhyllyn seinälle, mutta yksi rei'istä ei tullut hyvä. Olen käyttänyt Fischerin kipsiankkureita, mutta vahingossa vedin yhden niistä ulos, mikä aiheutti suuren reiän. Kokeilin sitten käyttää Fischerin Fix & Fill -tuotetta, mutta reikä oli 5 mm liian suuri, jotta rei’itetty holkki pysyisi kiinni, kun ruuvasin ruuvin sisään.
Nyt minulla on ruuvi, joka on löysästi kiinni suuressa reiässä. Onko mitään keinoa korjata tämä, mieluiten ilman, että irrottaisin ruuvin, joka on nyt kiinni täytemassassa? Esimerkiksi ruiskuttaa jotain tasoitetta reikään niin, että ruuvi pysyy paikallaan? Seinä on yksi kipsilevy.
Kiitollinen kaikesta avusta!
Nyt minulla on ruuvi, joka on löysästi kiinni suuressa reiässä. Onko mitään keinoa korjata tämä, mieluiten ilman, että irrottaisin ruuvin, joka on nyt kiinni täytemassassa? Esimerkiksi ruiskuttaa jotain tasoitetta reikään niin, että ruuvi pysyy paikallaan? Seinä on yksi kipsilevy.
V VictorF sanoi:Olen kiinnittänyt String-hyllyn seinään, mutta yksi rei'istä ei mennyt kovin hyvin. Olen käyttänyt Fischerin kipsiankkureita, mutta vedin vahingossa yhden niistä ulos, mikä johti suureen reikään. Kokeilin sitten Fischerin Fix & Fill -täyteainetta, mutta reikä oli 5 mm liian suuri, jotta rei'itetty holkki pysyisi paikallaan, kun ruuvasin ruuvia.
Niinpä minulla on nyt ruuvi, joka on löysällä suuressa reiässä. Voiko tämän jollakin tapaa korjata, mielellään ilman, että poistan ruuvia, joka on nyt kiinni täyteaineessa. Esim. ruiskuttaa jotain kittiä reikään, jotta ruuvi kiinnittyy? Seinä on yksinkertaisesta kipsilevystä.
Täältä saat tietää kaiken tarpeellisen 😉
Viimeksi muokattu:
Kuinka suuri reikä on? Muistan, että sininen Duomax haluaa 10 mm?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Oikea ruuvi painekyllästetyn tukin kiinnitykseen räystäälle?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Fästa takstege - Vad är detta för specialskruv?
Tak & Vind -
Vilken skruv ska jag använda för att fästa bärlina till denna vägg?
Altan & Uteplats -
Fästa saker i gipsvägg, för kort skruvavstånd?
Badrum -
Ruuvit kaiteen kiinnittämiseen
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka