1 807 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Kantava seinä - miten tiedän, milloin olen saavuttanut kantavan tolpan/seinän?
Hei,
Olen purkamassa seinää avatakseni tilan eteisen ja olohuoneen välillä. Miten tiedän, kun olen kohdannut kantavan pilarin/seinän? Olenko jo purkanut liikaa?
Piirustusten mukaan osa seinästä olisi alun perin ollut 90 cm, mutta edellinen omistaja päätti tehdä seinän kokonaiseksi, ja nyt puran sen takaisin piirustusten mukaiseksi.
Olen purkamassa seinää avatakseni tilan eteisen ja olohuoneen välillä. Miten tiedän, kun olen kohdannut kantavan pilarin/seinän? Olenko jo purkanut liikaa?
Piirustusten mukaan osa seinästä olisi alun perin ollut 90 cm, mutta edellinen omistaja päätti tehdä seinän kokonaiseksi, ja nyt puran sen takaisin piirustusten mukaiseksi.
en tiedä ymmärsinkö kysymystäsi oikein, mutta siellä, missä piirustuksessa lukee näkyvä palkki, on tänään aukko olohuoneen ja hallin välillä. Missä lukee ”vägg H=0,9m” oli ennen kokonainen seinä, ei 90 cm, mutta haluan sen olevan 90 cm, kuten piirustuksessa lukee, ja siksi olen purkamassa sitä. Kysymykseni on, kuinka monta tolppaa voin katkaista, kunnes osun kantavaan osaan piirustuksen mukaan?K Kane sanoi:
valitettavasti minulla ei ole leikkauspiirustusta.
Sitten sinulla on todennäköisesti palkki koko jännevälin yläpuolella ja voit poistaa seinän. Oletko nähnyt palkkia puretussa osassa vielä?Arvida sanoi:
Paras vastaus
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 46 161 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 46 161 viestiä
Oletko mittannut piirustuksesta kuinka pitkä tuo katkoviivainen seinä on nurkassa ja toisaalta nurkasta toiseen puoleen aukkoa? Nämä kaksi mittaa antavat käsityksen siitä, kuinka suuri osa matkasta oli alun perin suunniteltu kokonaiseksi seinäksi. Sen jälkeen täytyy vain mitata matka myös todellisuudessa.Arvida sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi