Hei
Etsin ehdotuksia ja vinkkejä hyvistä tavoista kiinnittää kaidepylväät sisätiloissa. Haluan piilotetun kiinnityksen. Olen katsellut keppiruuvia, mutta epäilen, onko se tarpeeksi vakaa.
Pylväät ovat 85x85

Valokuvat ovat hienoja näyttämään, miltä asiat näyttävät ja vähän mitä ajattelet.

Olen asentanut 95-tolpat tukevalla sauvaruuvilla ja muutamalla napsautuksella Tec7:ää männynlattialle. Ne kiinnittyvät hyvin, ja yksi tolppa on portaiden vieressä, jota käytetään mielellään batmobile-kiinnikkeenä, jotta lapset voivat ottaa mutkan portaissa mahdollisimman suurella nopeudella.

• Tykkään
Tobfel ja 1 muu
  • Laddar…
Kretikos Kretikos sanoi:
Olen kiinnittänyt 95-tolpat reilulla keppiruuvilla ja muutamalla klikkauksella Tec7 mäntylattiaan. Pysyy hyvin, ja yksi tolppa on portaiden vieressä, jota lapset käyttävät mielellään batmobile-kiinnikkeenä voidakseen ottaa mutkan portaiden kohdalla mahdollisimman suurella nopeudella.
Kuulostaa siltä, että se toimii pienille palomiehilleni :) onko sinulla tietoa, mikä merkki/malli

T Tobfel sanoi:
Kuulostaa siltä, että se toimii pienille palomiehilleni :) tiedätkö mikä merkki/malli
En muista merkkiä valitettavasti, siitä on jo muutama vuosi. Ostettu Ekesiööstä Brommassa ennen kuin siitä tuli Bejer. Arvioisin, että se oli noin 6x160.

• Tykkään
Dub361
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.