Tarvitsen hieman enemmän eristystä lattiaan, terassiin jonka rakensin sisälle. En voi tehdä sitä alapuolelta ja mietin, voiko sen tehdä ylhäältäpäin solumuovilla? Voin rakentaa korkeintaan 10 cm. Onko se mahdollista? Voiko lattian asentaa suoraan solumuovin päälle?

Poista lattia ja nosta palkit.

Tiger79 sanoi:
Poista lattia ja nosta koolaukset.
Valitettavasti ei vaihtoehto.

S
se toimii lattiana. riippuen kuormituksesta. voi tulla lattian narinaa

• Tykkään
Robert63
  • Laddar…
Olen saanut tietoa, että EPS S100 pitäisi kestää kelluvan lattian asentamisen. Onko kenelläkään kokemusta tästä?

Ajattelen, että on olemassa tietty riski narinan esiintymiseen saumakohdissa, joten ehkä vinyyliklick on hyvä vaihtoehto puulattialle?

• Tykkään
Robert63
  • Laddar…
S
Robert63 sanoi:
Mitä mieltä olet tästä? [linkki]
vie vain enemmän aikaa

S
Robert63 sanoi:
Olen saanut tietoa siitä, että EPS S100:n pitäisi kestää kelluvan lattian asennus. Onko kellään kokemusta tästä?
tietysti se toimii muutaman vuoden ajan

Appivanhemman talo, joka on rakennettu 70-luvulla (tai jos se oli aikaisin 80-luvulla), on maanvarainen laatta, päällä on solumuovi eristeenä ja lopuksi lattia. Ei ole ollut ongelmia niin kauan kuin ymmärrän.

S
13th Marine sanoi:
Appiukon talo, joka rakennettiin 70-luvulla (tai jos se oli aikaisin 80-luvulla), on maanvarainen laatta, solumuovia eristeenä päällä ja lopuksi lattia. Ei ole ollut mitään ongelmia niin pitkälle kuin ymmärrän.
liimattu parketti?

Muovimatto suurilta osin. Luulen, että siellä on myös golvspån.

S
13th Marine sanoi:
Muovimatto suurimmaksi osaksi. Luulen, että siellä on myös golvspån.
joo, se selittää. levy antaa suuremman pinnan

SBH sanoi:
tar bara längre tid
Miten tarkoitat, että kyseinen tuote veisi enemmän aikaa?

S
Robert63 sanoi:
Miten tarkoitat, että tuo tuote kestäisi pitempään?
on olemassa erilaisia kovuusasteita "frigolitille"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.