P
Kuinka asetetaan saha niin, että saadaan siisti sisänurkka kattovarjostimen ja seinäpanelin väliin? 90 asteen sisänurkka, jossa toinen lista nousee vinoon ylöspäin ja toinen on vaakasuorassa.

• Sisustuskuva, jossa 90 asteen sisänurkka, tapetti ja puupaneeli. Käsijohde kiinnitetty seinälle, luomassa portaikkoefektiä.
Todella hyvä ei voi saada kulmaa, koska se lista, joka menee vinoon ylöspäin, saa pidemmän leikkauspinnan.

Olisin asettanut vaakasuoran listan ensin 45 asteen kulmaan ja sitten sovittanut toisen siihen vasten.

Olin kokeillut 45 asteen kulmassa ja kääntänyt puoleen väliin seinää. Ehkä ymmärrän kuvaa väärin, mutta kokeile muutamalla ylimääräisellä palalla.

P
Monet tarjoukset tulivat :)
Minun täytyy kokeilla vähän ja katsoa, mikä on parasta.

Larsa sanoi:
Aja suoraan ilman viistotusta. Työnnä se vinoa vastaan ja sahaa pois kärki, joka jää alle

---
I am here: [linkki]
Olisin tehnyt samoin.

P
Niin mutta minun täytyy myös sahata se vinoon niin, että se sopii rintalistan muotoon, vaikka se ei ehkä olekaan niin vaikeaa pistosahalla. Täytyy kokeilla parilla ylijäämäpalalla.

Dekoratiivisia palikoita voi käyttää vaikeissa kulmissa. Palikka, jossa on hieman muotoilua, ja kas, sinulla on suorat reunat, joita vasten voit kiinnittää listan!

B
Aina kannattaa välttää gerattamista sisäkulmissa. Tee jokin muista kahdesta vaihtoehdosta, joita olet saanut ehdotukseksi, dekorationskloss,
tai bodata kuten sanotaan, kun työnnät toista kappaletta toista vasten ja leikkaat ääriviivat päätypuuhun.

Ystävällisin terveisin, Glenn

P
Näin kävi. Nurkka liitettiin viistosaumalla yksiosaiseen sisänurkkaan ja toiseen tehtiin joku versio "stumfog" tai mikä se onkaan. Tulee varmaan hyvä, kun lisään hieman lateksia ennen kuin kaiken maalataan peittomaalilla paneelin sävyllä.

• Kulman listat, mitre-leikattu ja stumppiliitos, odottavat maalausta.
  • Portaat, joissa on puolipaneloitu seinä ja puukaide, joka on asennettu kahdella eri sisäkulmatekniikalla ennen maalausta.
  • Käytävä, jossa maalattu paneli, porraskaide ja seinän sisäkulma; yksi kulma jiirattu ja toinen stumppiliitos.
En valittaa... mutta lateksisauma tiukassa kulmassa (mahdottomassa) en tiedä tuleeko siitä niin hyvää. Olisin ehdottomasti käyttänyt jonkinlaista koristelohkoa.

P
En ole kovin ihastunut dekorpaloihin :)

P
Kelvatkoon näin.

• Käytävän seinät koristeltu pystysuorilla raidoilla ja puurimalla; kaareva puinen kaide kiinnitetty seinään.
  • Valkoiset portaat ja pystysuoraraidalliset seinät, kulmamainen portaikko talon sisällä.
Näyttää hyvältä

Olen samaa mieltä! Näyttää todella hienolta!
/Thompa

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.