Hei kaikille! Olen ostanut leuanvetotangon, jotta voi tehdä leuanvetoja kotisalilla, mutta miten sen kiinnittää parhaiten betoniseinään? Jotta ei putoa maahan käyttäessä, haluan sen olevan turvallisesti ja hyvin kiinni.

Mats-S
Onko se kahden betoniseinän välissä vai betoniseinän suuntaisesti?

Mats-S Mats-S sanoi:
Onko se kahden betoniseinän välissä vai pitkin betoniseinää?
Pitkin seinää, siis ylös seinälle

Miltä kiinnike näyttää? Se on tärkeä yksityiskohta saadakseen hyviä neuvoja.

Grannens Häck
Kiinnitä sekä seinään että kattoon, jos mahdollista.

Seinäasennettava leuanvetotanko-ohje, Gorilla Sports -logo ja piirros leuanvetotangosta sivulla. Mallinumero 100855 alareunassa.

• Tykkään
Ronny Johansson6
  • Laddar…
Nicro Nicro sanoi:
Miltä kiinnitys näyttää? Se on tärkeä yksityiskohta saadaksesi hyviä neuvoja.
Kuva ladattu

K
Poraa 6 reikää. Laita tulppa ja ruuvaa.

• Tykkään
Fairlane
  • Laddar…
Rickard.
Olen kuullut, että ruskea plugi kestää 80 kg ja sininen pitäisi kestää 100 kg vedossa, joten luulen myös, että muoviplugi riittää, mutta expanderbultti ei koskaan ole huono valinta, kun haluaa jonkin pysyvän paikallaan kunnolla, mutta se ei ole yhtä kätevä, kun ei halua sitä enää siellä.

Rickard. Rickard. sanoi:
Olen kuullut, että ruskea tulppa kestää 80 kg ja sininen pitäisi kestää 100 kg vedossa, joten uskon myös, että muovitulppa riittää, mutta ankkuripultti ei ole koskaan väärin, kun haluaa, että jokin pysyy kunnolla paikallaan, mutta se ei ole yhtä kätevää, kun sitä ei enää halua paikalleen.
Kiitos vastauksesta Rickard, miltä näyttää ankkuripultti betoniin??

Rickard.
Ei sillä, mutta eikö ole helpompaa, että sinä googlaat sen kuin että minun pitää tehdä se ja linkittää? 😉

• Tykkään
  • Haha
datja ja 1 muu
  • Laddar…
P
P prosvetz sanoi:
Kiitos vastauksesta Rickard, miltä näyttää betonille tarkoitettu expanderbultti??
Erikokoisia on olemassa..
Jos laitat sen tällaisilla niin se pysyy😉

• Metallinen expanderipultti, Fischer merkkinen, FBN II malli, elforsinkattu.
  • Tykkään
fribygg ja 2 muuta
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
On olemassa eri kokoja..
Jos laitat sen tällaisilla kiinni, se pysyy😉
Tuhannet kiitokset!! Sitten vain porataan laajennuksen tarvitsemassa koossa??

• Tykkään
Ronny Johansson6
  • Laddar…
P
P prosvetz sanoi:
Tuhannet kiitokset!! Sitten tarvitsee vain porata se, minkä koon expandera pitää olla??
Yes 👍

• Tykkään
Ronny Johansson6
  • Laddar…
Pidä silmällä, kuinka paksu seinä on, jotta klamppi, joka kantaa kaiken kuorman, ei tule liian lähelle taustaa.

Olisin käyttänyt fischer duopower 8x40. Se kestää 110 kg ja siinä on turvallisuuskerroin 7, joten jos teet oikein, se kestää 770 kg.

• Tykkään
Ronny Johansson6 ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.