864 lukukertaa ·
2 vastausta
864 lukukertaa
2 vastausta
häiritsevä ääni
Hei,
Minulla on talo, joka on rakennettu vuonna 1977, ja yläkerrassa on puulattia. Kun kävelee lattialla, alakertaan kuuluu häiritseviä ääniä. Suunnittelen puulattian vaihtamista ja haluaisin tietää, mikä on paras menetelmä tai ratkaisu poistaa tai vähentää ääntä kokonaan, kun kävelee lattialla. Onko teillä suosituksia tai tuotteita, jotka voisivat auttaa?
Olen harkinnut käyttäväni tasoitemassaa verkolla, Onko tämä tehokas ratkaisu, vai haaskaanko vain rahaa? Onko parempia vaihtoehtoja lattian kävelyäänen eristämiseen? Kiitos etukäteen!
Minulla on talo, joka on rakennettu vuonna 1977, ja yläkerrassa on puulattia. Kun kävelee lattialla, alakertaan kuuluu häiritseviä ääniä. Suunnittelen puulattian vaihtamista ja haluaisin tietää, mikä on paras menetelmä tai ratkaisu poistaa tai vähentää ääntä kokonaan, kun kävelee lattialla. Onko teillä suosituksia tai tuotteita, jotka voisivat auttaa?
Olen harkinnut käyttäväni tasoitemassaa verkolla, Onko tämä tehokas ratkaisu, vai haaskaanko vain rahaa? Onko parempia vaihtoehtoja lattian kävelyäänen eristämiseen? Kiitos etukäteen!
Onko ääni askelten osumasta lattialle vai kuuluuko se, koska reglar natisevat? Jos se on ensimmäinen vaihtoehto, ehkä kannattaisi harkita vaimentavien kerrosten lisäämistä lattian ja alustan väliin. Saatavana on eri paksuuksia tarpeen mukaan. Millainen on lattian rakenne ja eristys tänä päivänä?
Kiitos palautteesta, ääni tulee askelmien osumasta lattiaan, testasin makuuhuoneessa KÄHRS Vinylgolv 6 mm äänieristyksellä ΔLw = 20 dB (integroitu IXPE vaimennus), mutta se ei auta.T TypRätt sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vad kan man göra för att ljudisolera dessa? Ett störande vinande.
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Störande ljud från bilverkstad
Juridik -
Störande ljud från växelriktare
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Störande oljud från fläkt/ventilationssstem /Bostadsrätt
Ventilation -
Skyldighet/möjligt att åtgärda störande ljud från källardörr?
Bostadsrätt