Hei vaan... pohdin vähän, mitkä kierteitystapit pitäisi valita puulle..? Toimivatko metallille tarkoitetut tavalliset ...? Sitten pieni kysymys, mitä kierretapaa nivell käyttää...

Ystävällisin terveisin, Johan

S
se toimii yleensä samalla tavalla kuin metell. mutta erityisiäkin on varmasti.
nivellillä on kyllä "erikois" tasapohjaporan ja kierretyökalun kanssa. valitettavasti ei ole aavistusta mitasta

Okei, kiitos vastauksesta.. gängtappar voin lainata töiden kautta, joten se olisi hyvä... 2000 kruunua siitä paketista on vähän liikaa mielestäni...:-)

S
oletko ajatellut ostaa puutavaraa ja porata sekä kierteittää itse?

Minulla oli idea siitä ..

• Tykkään
robert_m
  • Laddar…
Onko sinulla kokemusta jostakin vastaavasta ..? Ajattelin ilmastointia ja vastaavaa...

S
silloin olisin ostanut heidän työkalunsa. jotta kaikki tapahtuisi samalla hetkellä. kierretyökalun voi sitten myydä eteenpäin. yleensä on myös käytettyjä ostettavissa.

S
ei porata ja valmistaa sääntöjä itse. tasojärjestelmä on mielestäni helppo käsitellä.
toimisiko lastulevyjärjestelmä? en juuri nyt muista, mitä se tarkoittaa

Okei.. löysin jonkun platon systemin, joka vaikuttaa kätevältä, mutta en tiedä ihan tarkalleen miten se toimii, jos laittaa cellplsst matolle tai jotain.

S
haluatko poistaa kosteuden tai radonin?

Kosteus platan alta 70-luvun talosta, yllättävää vai... :-)

Se näytti mielenkiintoiselta linkissä, jossa ...

S
oki doki. sitten ajattelen korkeuksia
ghia ventat bygghöjd 52-250m
oventat 26-250mm
nivell 15-402mm
platon (blå) 6mm

Mitä pitäisi ajatella ... platon matto vaikuttaa kätevältä, kysymys on miten toimia matolla .? Pitää kai, kuten sanottu, päästä hieman korkeammalle. .

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.