23 917 lukukertaa ·
15 vastausta
24k lukukertaa
15 vastausta
Ehdotuksia seinämateriaaleista autotallille?
Aion pian peittää autotallin seinien sisäpuolen. Nyt niissä on vain koolingit, eristys ja muovi.
Kysymys on, mitä minun pitäisi laittaa sisäpuolelle?
Voin aloittaa sanomalla, että olen rakentanut erittäin paljon taloani, joten en halua/jaksa käyttää tähän paljon aikaa. Joten kipsilevy ja tasoitus eivät käy.
Mietin laittavani tavallisia lastulevyjä seiniin ja maalaavani ne sitten vain. Mitä mieltä olette, tuleeko siitä ruman ja nuhruisen näköistä?
Jotain muuta ehdotusta, mikä ei ole todella kallista tai vaadi suurta työpanosta?
Vai riittävätkö lastulevyt?
Kysymys on, mitä minun pitäisi laittaa sisäpuolelle?
Voin aloittaa sanomalla, että olen rakentanut erittäin paljon taloani, joten en halua/jaksa käyttää tähän paljon aikaa. Joten kipsilevy ja tasoitus eivät käy.
Mietin laittavani tavallisia lastulevyjä seiniin ja maalaavani ne sitten vain. Mitä mieltä olette, tuleeko siitä ruman ja nuhruisen näköistä?
Jotain muuta ehdotusta, mikä ei ole todella kallista tai vaadi suurta työpanosta?
Vai riittävätkö lastulevyt?
Laita OSB vanerin tilalle lastulevy, se näyttää yhtä huonolta, mutta on parempi ja halpa.
Kun sitten into ja rahaa tulee, voit laittaa kipsilevyt OSB:n päälle, kipsilevyjen asentaminen on sen jälkeen helppoa, eikä sinun välttämättä tarvitse tasoittaa, maalattu tasoittamaton kipsilevy näyttää paremmalta kuin lastulevy.
Kun sitten into ja rahaa tulee, voit laittaa kipsilevyt OSB:n päälle, kipsilevyjen asentaminen on sen jälkeen helppoa, eikä sinun välttämättä tarvitse tasoittaa, maalattu tasoittamaton kipsilevy näyttää paremmalta kuin lastulevy.
http://www.fermacell.se/se/content/fibergips_1187.php
Paljon kestävämpi kuin tavallinen kipsi. Voi kiinnittää ilman OSB/plyfa taustalla.
Paljon kestävämpi kuin tavallinen kipsi. Voi kiinnittää ilman OSB/plyfa taustalla.
Fatsiillä on lastulevyjä autotallissa, jotka hän vain tasoitti ruuvinpäiden yli ja maalasi sitten telalla. Näyttää itse asiassa erittäin hyvältä ollakseen autotalli. Joten en tiedä miksi kaikki ovat niin vastaan lastulevyä? Kovaa, kestävää ja sileä pinta, jota voi maalata suoraan.
Jäsen
· Blekinge
· 12 326 viestiä
Se on kai 6 kr per juoksumetri. Se on huomattavasti enemmän per neliömetri.