1 099 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Ekstra käsitellä kipsipinnotettuja seiniä
Hei!
Olen kipsilaastittamassa loma-asunnon sisäseiniä, jotka ovat kevytbetonia. Kysymykseni on, onko mahdollista käsitellä kipsilaastia jollain lakalla, jotta se säilyttäisi luonnollisen sävynsä? Siten välttäisin seinien maalaamisen, pidän nykyisestä ulkonäöstä, joten laittaisin mielelläni vain jonkinlaista lakkaa, jotta seinä ei "murene".
Olen kipsilaastittamassa loma-asunnon sisäseiniä, jotka ovat kevytbetonia. Kysymykseni on, onko mahdollista käsitellä kipsilaastia jollain lakalla, jotta se säilyttäisi luonnollisen sävynsä? Siten välttäisin seinien maalaamisen, pidän nykyisestä ulkonäöstä, joten laittaisin mielelläni vain jonkinlaista lakkaa, jotta seinä ei "murene".
Hei, löysitkö sopivaa lakkaa kipsitasoitettuihin seiniisi? Myös minä etsin sellaista tuotetta.T Ted Hörman sanoi:Hei!
Olen tasoittamassa sisäseiniä kevytbetonista rakennetussa vapaa-ajanasunnossa, jota olen rakentamassa. Kysymykseni on, onko mahdollista käsitellä kipsitasoitetta jollakin lakalla, jotta se säilyttäisi luonnollisen sävynsä? Näin välttyisin maalaamasta seiniä, sillä pidän ulkonäöstä sellaisena kuin se nyt on, ja haluaisin vain lisätä jonkinlaisen lakan, jotta seinästä ei irtoaisi "muruja".
Klikkaa tästä vastataksesi