Hei
Jouduin purkamaan osan autotallin seinästä hiirenpesän vuoksi ja huomasin, että perustuslauta oli olematon, enemmän "maata" kuin puuta.
Miten korjata tämä parhaalla mahdollisella tavalla?
Seinä on rakennettu mexi-tiilestä, asfaltlevystä, eristyksestä, tuulensuoja, seinälevystä.
Kiitos vastauksesta, en kuitenkaan ole täysin varma mitä tarkoitat.
Tarkoitatko, että minun pitäisi valaa niin, että alajuoksu ei ole kosketuksessa itse laattaan, siten että alajuoksu on samalla tasolla kuin itse lattia?
Kiitos vastauksesta, mutta en ole ihan varma mitä tarkoitat. Tarkoitatko, että minun pitäisi valaa niin, että kynnys ei ole lattian päällä, vaan enemmänkin samalla tasolla kuin lattia?
Paras on valaa muutama cm autotallin lattiasta, niin ei ole riskiä, että sulamisvesi lumisesta autosta etsii tiensä alajuoksuun. Sitten kannattaa olla varovainen, kun sahaat mm., jottei riko mexi-julkisivua..
On ollut TÄSMÄLLEEN sama vika kotona talousrakennuksessa puusuojalla, johon on jälkikäteen valettu lattia ja suojus jää taskuun. Tuloksena= maa.
Tukijat, leikkaa auki ja tee suojukset pala kerrallaan uudelleen. Valitsin muuraamisen, koska oli hieman vaivalloista tehdä valumuotteja, mutta nostin kaksi kiveä, koska rakennus "oli maassa". Täällä riittää oikeastaan valaa itse tasku, jos tulkitsen kuvat oikein.
Voisiko toimia, että muuraat sinne rivin lecablock ja näin nostat kynnyksen 9 cm lattian yläpuolelle?
Sen osan, joka on lattian yläpuolella, pitäisi kai voida rappata sitten?
Toimisiko, jos muuraan sinne rivi lecablock och nosta sillä tavalla syllen 9cm lattian yläpuolelle?
Voisi ehkä tasoittaa sen osan, joka on lattian yläpuolella silloin?