4 113 lukukertaa ·
15 vastausta
4k lukukertaa
15 vastausta
Rakentaa viimeinen osa kantavaan palkkiin asti?
Sivu 1 / 2
Hei !
Olen juuri tukenut kantavan palkin ja aion tehdä uuden sisäseinän lecaharkoista. Mutta mietin, kuinka asetan viimeiset harkot palkin alle siten, että itse seinä tukee palkkia?
Pitäisikö harkot leikata niin, että ne voidaan painaa palkin alle viimeiseksi, vai pitäisikö käyttää uretaanivaahtoa tai betonia tai jotain muuta, jotta ne painuvat palkkia vasten parhaalla tavalla. Auta minua mielellään
kiitos
Olen juuri tukenut kantavan palkin ja aion tehdä uuden sisäseinän lecaharkoista. Mutta mietin, kuinka asetan viimeiset harkot palkin alle siten, että itse seinä tukee palkkia?
Pitäisikö harkot leikata niin, että ne voidaan painaa palkin alle viimeiseksi, vai pitäisikö käyttää uretaanivaahtoa tai betonia tai jotain muuta, jotta ne painuvat palkkia vasten parhaalla tavalla. Auta minua mielellään
Mitä sinun pitäisi tehdä? Kirjoitat, että olet jo tukenut palkin, mutta samalla, että seinä, jota rakennat, on tarkoitettu kantavaksi?
Täytyykö seinän todella olla kantava?
Joka tapauksessa en voi tarpeeksi korostaa, että ehdottomasti älä käytä uretaanivaahtoa, se ei todellakaan ole oikea tuote riippumatta siitä, tuleeko seinä kantavaksi vai ei.
Täytyykö seinän todella olla kantava?
Joka tapauksessa en voi tarpeeksi korostaa, että ehdottomasti älä käytä uretaanivaahtoa, se ei todellakaan ole oikea tuote riippumatta siitä, tuleeko seinä kantavaksi vai ei.
No, palkki lepää ja pitää sivuilla, mutta okei, ei silloin uretaania, mutta olen vähän epävarma laajenevan betonin kanssa, en ole koskaan käyttänyt sitä, pitääkö sekoittaa se löysäksi vai kiinteäksi ja kuinka paljon se laajenee? Jos jätän 5 cm viimeisen lohkon ja palkin väliin vai pitäisikö jättää 10,, sitten minun täytyy rakentaa muotti ja sitten ruiskuttaa sisään betonia, jos minun täytyy sekoittaa se löysäksi..? Jos sekoitan sen kiinteämmäksi, en tarvitse suurta muottia? Paljon kysymyksiä
Ok, jos olet tehnyt tämän itse, oletan, että olet työskennellyt exp. Betongin kanssa...kuinka paljon jättäisit cm? palkin ja viimeisen lohkorivin väliin? Jos saan kysyä, koska sinun pitää tietää, että se toimii.?Matti_75 sanoi:
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 024 viestiä
Et voi nostaa palkkia hieman lisää, leikata leca ja sitten laskea alas.
Protte
Protte