Moi, olen ostanut vanhan asunnon vuodelta 1960, jota ei ole myöskään remontoitu sen jälkeen. Otin tapetin pois ja seinä kaatui mukana. Se on vain yhdessä kohdassa, mutta mietin silti, miten korjaan sen parhaiten. Se on noin sentin syvä ja 20 cm leveä. Kun koputan, kuulen, että se on hieman löysä enemmän ympäriltä. Pitäisikö sekin poistaa?
Kiitos etukäteen.

Vanhaan seinään on syntynyt iso halkeama tapetin poistamisen jälkeen ja lattialla on irronneita palasia.

• Tykkään
13th Marine
  • Laddar…

Paras vastaus

Jos se on löysä, poista se ja sitten on helpointa korjata kipsilevyllä.

• Tykkään
Christian Stensson
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sanoi:
Är det löst tar du bort sen är det lättast att laga med gipsputs.
Kiitos avusta, se oli todella helppoa ja näyttää hyvältä. Katsotaan sitten kun se on kuivunut.

Tuohan näyttää siniseltä betonilta, joten muista peittää se tiiviillä materiaalilla, esim. Microlit, ja maalata tiiviillä maalilla.

anders07 anders07 sanoi:
Tuo näyttää sinibetonilta, joten muista peittää se jollakin tiiviillä, esim. Microlit ja maalata tiiviillä maalilla.
Okei suoraan betonin päälle vai?
Olen jo levittänyt gyproc-tasoitetta

Kyllä, sitten betonin ulkopuolelle radonkaasun sulkemiseksi sisään .. (jos se on sinibetonista, mutta olen melko varma, että se on).

Se ei välttämättä ole mikään ongelma, mutta kun olet joka tapauksessa tekemässä sitä, on yhtä hyvä hoitaa se kunnolla ajattelin ...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.