28 106 lukukertaa ·
32 vastausta
28k lukukertaa
32 vastausta
Paras työkalu naulojen leikkaamiseen?
S
SueCia
Elektroniikkahullu
· Dalarna
· 5 534 viestiä
SueCia
Elektroniikkahullu
- Dalarna
- 5 534 viestiä
Olen parhaillaan remontoimassa tyttären makuuhuonetta, ja olemme poistaneet vanhat masoniittilevyt kahdelta sisäseinältä. Toisella puolella seinät ovat hienoja ja uusi tapetointi, joten niille en aio tehdä mitään. Masoniitti on kiinnitetty nauloilla, jotka menevät läpi koolausten ja työntyvät ulos noin 1 cm toiselta puolelta.
Naulojen taivuttaminen ei ole ajankohtaista, koska siitä tulisi lähes mahdotonta purkaa toista puolta tulevaisuudessa, jos se täytyy tehdä. Joten leikataanko vai ehkä katkaistaanko? Mitä sanovat asiantuntijat, veikkaisin että on vähintään 150 naulaa.
Naulojen taivuttaminen ei ole ajankohtaista, koska siitä tulisi lähes mahdotonta purkaa toista puolta tulevaisuudessa, jos se täytyy tehdä. Joten leikataanko vai ehkä katkaistaanko? Mitä sanovat asiantuntijat, veikkaisin että on vähintään 150 naulaa.
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Tigersaha metalliterällä
http://www.jula.se/catalog/verktyg-.../elektriska-multiverktyg/multiverktyg-010644/
Hyvä moniin muihinkin asioihin.
Hyvä moniin muihinkin asioihin.
Jäsen
· Norrbotten
· 585 viestiä
Minulla oli ollut kaveri, joka piti levyä suojana ja käytti kulmahiomakonetta, luulisin. Tai tiikeri kuten yllä kalliimmalla metalliterällä.
S
SueCia
Elektroniikkahullu
· Dalarna
· 5 534 viestiä
SueCia
Elektroniikkahullu
- Dalarna
- 5 534 viestiä
Kuulostaa vähän oudolta, että kylpyhuoneessa on kovalevyä, olen samaa mieltä. Mutta jos kyseessä on märkätilan matto, se pitää tiiviinä riippumatta siitä, mihin seinään se on liimattu.SueCia sanoi:
Käytä monityökalua naulojen katkaisemiseen, jos on pakko.
(Jos asennat 12mm kipsilevyä, sinun ei ehkä tarvitse välittää niistä ollenkaan, jos saat levyn täsmälleen oikeaan paikkaan, paina vain kuminuijalla, edellyttäen tietysti, että naula osoittaa suoraan ulos koolauksesta).
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: