1 642 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
autotalli navetassa ja vaatimus EI60
Tarvitsen vähän apua palosuojauksessa ja autotallissa.
Olen puhunut vakuutusyhtiöni kanssa ja he haluavat, että rakennan EI60-standardin mukaan, ja heidän mukaansa pitäisi riittää käyttää 2x13 mm kipsilevyä tai vaihtoehtoisesti osb + kipsilevyä, mutta vähän epävarma, pitääkö tämä paikkansa, olen myös lukenut, että voi valita 15 mm palosuojatun kipsilevyn, mutta täyttääkö tämä EI60-vaatimukset?
Haluamme oikeastaan, että kantava kerros näkyy kattona, mutta EI60-standardin mukaan meillä täytyy olla kipsikatto, ja välttääksemme kaiken pakkelin ja maalaamisen, ajattelin kysyä, onko olemassa tyylikkäitä kattopaneeleja, jotka täyttävät vaatimukset?
Meillä on autotallissa kaksi autoa ja myös laturi tulevaisuutta varten, vieressä on myös traktori, mutta ei eläimiä.
Olen puhunut vakuutusyhtiöni kanssa ja he haluavat, että rakennan EI60-standardin mukaan, ja heidän mukaansa pitäisi riittää käyttää 2x13 mm kipsilevyä tai vaihtoehtoisesti osb + kipsilevyä, mutta vähän epävarma, pitääkö tämä paikkansa, olen myös lukenut, että voi valita 15 mm palosuojatun kipsilevyn, mutta täyttääkö tämä EI60-vaatimukset?
Haluamme oikeastaan, että kantava kerros näkyy kattona, mutta EI60-standardin mukaan meillä täytyy olla kipsikatto, ja välttääksemme kaiken pakkelin ja maalaamisen, ajattelin kysyä, onko olemassa tyylikkäitä kattopaneeleja, jotka täyttävät vaatimukset?
Meillä on autotallissa kaksi autoa ja myös laturi tulevaisuutta varten, vieressä on myös traktori, mutta ei eläimiä.
Omatoimirakentaja
· halland
· 242 viestiä
Jos aiot käyttää sitä vain autotallina, tuskin vaaditaan el60.
Jos he ovat ymmärtäneet väärin, että se on työpaja, jossa tehdään kuumia töitä, voin ymmärtää sen.
Jos he ovat ymmärtäneet väärin, että se on työpaja, jossa tehdään kuumia töitä, voin ymmärtää sen.
En voi vastata siihen, mies, jonka kanssa puhuin, tietää edellytykset, ei ole eläimiä ja autot ovat ainoastaan autotallissa, mutta sanoo silti, että he haluavat sen kestävän ei60.H Helmersson sanoi:
Nyt haluaisin vain päästä vähemmällä työllä, tässä tapauksessa tasoitus, koska kyseessä on 80 neliömetrin autotalli, jossa on kipsikatto.
Se on aika paljon työtä. Olisin pyytänyt viittausta vakuutusehtoihin. Tuon hän voi hyvin olla ymmärtänyt väärin.B bergquist sanoi:En voi vastata siihen, puhuin miehen kanssa, joka tietää edellytykset, ei eläimiä ja vain autot mukanaan, mutta silti he haluavat, että se kestää ei60. Joten nyt haluan vain päästä vähemmällä työllä, tässä tapauksessa tasoituksella, koska se on paljon 80 neliömetrin autotallissa, jossa on kipsikatto.
Kyllä, siinä on vähän työtä ja tietenkin ylimääräiset kustannukset, mutta seinälle on laitettava laatat ja se on maalattava, muuten tulee pimeää. Jos voin löytää vaihtoehtoisia laattoja kipsille, niin minun ei tarvitse tasoittaa kaikkia saumoja, jolloin säästän paljon aikaa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Gården klar - Villa, garage, ladugård
Hemma hos -
Flytta garageporten – är det möjligt och vad krävs?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Autotalli navetassa
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Tillgänglighetskrav garage med gästbostad?
Bygglov -
Muokataanko osa navetasta autotalliksi?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka