Ne nämä eivät ole kantavia, ainakaan itse talon kannalta, vain koriste. Kuitenkin näyttää siltä, että katto/kattoreuna on hieman pidennetty siellä missä ne ovat, ja silloin voi olla niin, että ne kannattavat pidennettyä osaa.
Kyllä, se pitää paikkansa! Reunapellin pituus on n. 40 cm pidempi siellä. Mutta kun otetaan huomioon, että kattotuolit lepäävät ulkoseinän päällä, niiden pitäisi mielestäni kestää noin 1 metrin ylitys ilman ongelmia! Vai mitä?
Kyllä, jos ne ovat alkuperäiset kattotuolit jotka ulottuvat koko matkan, eivätkä ole liian heikot, niin niiden pitäisi kestää. Mutta metri on melko huomattava ulkonema. Aseta palkki vapaasti metrin verran ulos ja voit itse tarkistaa, kuinka paljon se joustaa.
1, mittaa ennen kuin teet mitään, jotta tiedät, painuuko se
2, purkaa tuki niin, että voit laskea sitä vähän kerrallaan
3, poista yksi pilari
4 poista tuki
5 mittaa
6 toista
/ATW
ps kun katson kuvaa, näyttävät pylväät melko kantavilta... ds
Arvelisin myös "kantava", ainakin katon ulokkeen osalta. Miksi muuten vaivautua pylväillä?
ATW:n neuvo on erinomainen, jos ei tiedä, onko jokin kantava vai ei. Jos sinulla ei ole pääsyä stämp, ehkä voisi käyttää karkeaa puutavaraa ja hyväksi havaittua saksitunkkia sen sijaan.
Ehkä ne auttavatkin niin, että katto ei lennä pois talvimyrskyissä, eli on päinvastainen vaikutus.
Se voi olla hyvä tuulensuoja niin suurella räystäillä.
Miltä kiinnitykset ylhäällä ja alhaalla näyttävät?
Senä etäisyydellä pylväiden välillä ja heikolla säännöllä ylhäällä, minun on hyvin vaikea nähdä, että se olisi kantava missään suuressa määrin, ei tarvitse paljoa katkaistaessa sääntö keskeltä. Ei hämmästyttäisi minua, jos sääntö olisi lisäksi yhdistetty suoraan keskimmäisen pylvään päälle. Voisiko se olla niin Lanson?
Kuinka pitkä matka on pylväiden välillä?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.