Olen juuri ostanut talon, jonka koko pohjakerroksessa on lattialämmitys. Nyt olen asentamassa portaita ja harkitsen kierreportaita. Edellisellä omistajalla ei ole piirustuksia siitä, miten putket ovat sijoitettu, joten jalan poraaminen lattiaan on vaikeaa.
Onko vinkkejä, mitä voisin tehdä kiinnittääkseni portaat?
Olen miettinyt, voisiko sen liimata poraamisen sijaan. Onko kenelläkään vinkkejä/kokemuksia tästä?
Toivoisin myös vinkkejä siitä, miten voisin mahdollisesti paikantaa putket lattiassa, jos niitä ei millään tavalla voi kiinnittää ilman porausta.

Kiitos etukäteen

Lämpökamera.

• Tykkään
Sannelu
  • Laddar…
S Sannelu sanoi:
Olen juuri ostanut talon, jossa on lattialämmitys koko alakerrassa. Nyt harkitsen portaiden asentamista ja harkitsen kierreportaita. Aiemmalla omistajalla ei ole piirustuksia siitä, miten kierukat sijaitsevat, joten on vaikeaa porata jalkaa lattiaan. Onko teillä vinkkejä, miten voin kiinnittää portaat? Olen miettinyt, voiko ne liimata poraamisen sijaan. Onko kenelläkään vinkkejä/kokemuksia siitä? Toivoisin myös vinkkejä siitä, miten voin mahdollisesti paikantaa kierukat lattian alla, jos portaita ei voi kiinnittää ilman ruuveja.

Kiitos etukäteen
liimaaminen toimii oikein hyvin. Mikä lattia se on? Kuten yllä mainittiin, lämpökamera on hyvä. Toimii myös kesällä, jos muutat asetusarvoa lämmityskäyrällä vesikiertoisessa tai huonetermostaatilla sähköisessä.

• Tykkään
Sannelu
  • Laddar…
Se on luonnonkiveä ja laminaattilattiaa (ei täysin selvää, mikä lattia portaisiin tulee vielä). Laminaattilattia on sellaista, jota käytetään kaupallisesti juna-asemilla jne. Jos sillä on merkitystä.

I Installation sanoi:
liimaus käy aivan mainiosti. Mikä lattia se on? Kuten yllä on sanottu, lämpökamera on hyvä. Toimii myös kesällä, jos muutat lähtöarvoa lämpökäyrässä vesikiertoisessa tai sähköisessä huonetermostaatissa.
I Installation sanoi:
liimaus käy aivan mainiosti. Mikä lattia se on? Kuten yllä on sanottu, lämpökamera on hyvä. Toimii myös kesällä, jos muutat lähtöarvoa lämpökäyrässä vesikiertoisessa tai sähköisessä huonetermostaatissa.

S Sannelu sanoi:
Se on luonnonkivi ja laminaattilattia (ei täysin selvää, mihin lattiaan portaat päätyvät vielä.) Laminaattilattia on sellaista, jota käytetään kaupallisesti asemilla jne. Jos sillä on merkitystä.
Sitten vain liimataan.

• Tykkään
Sannelu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.