8 346 lukukertaa ·
3 vastausta
8k lukukertaa
3 vastausta
Apua! Tämä ei kai ole asbestia?
Näyttävät samanlaisilta kuin mitä meillä oli siinä BRF:ssä, jossa asuin aiemmin. Putkiremontin yhteydessä jouduimme maksamaan ylimääräistä putkikoukkujen asbestin poistamisesta. En tiedä, oliko niissä asbestia, mutta uskoisin niin, koska he (Skanska) olivat käyneet katsomassa useita kertoja aikaisemmin. Joten LUULEN, että eristyksessäsi saattaa olla asbestia, mutta vain kaarteissa!
Toisaalta (ja tästä on keskusteltu toisessa ketjussa foorumilla erilaisten mielipiteiden kera) jos kyseessä on vain muutama mutka ja teet sen omassa kellarissasi, olisin kastellut eristyksen perusteellisesti, laittanut hengityssuojan päälle ja sitten repinyt varovasti irti. Jätteen olisin laittanut erilliseen säkkiin ja sitten vienyt jätteen kaatopaikalle ja jättänyt sen siellä oikean käsittelyn saamiseksi!
Jos kyseessä on suurempi määrä, en olisi itse mennyt siihen!
Toisaalta (ja tästä on keskusteltu toisessa ketjussa foorumilla erilaisten mielipiteiden kera) jos kyseessä on vain muutama mutka ja teet sen omassa kellarissasi, olisin kastellut eristyksen perusteellisesti, laittanut hengityssuojan päälle ja sitten repinyt varovasti irti. Jätteen olisin laittanut erilliseen säkkiin ja sitten vienyt jätteen kaatopaikalle ja jättänyt sen siellä oikean käsittelyn saamiseksi!
Jos kyseessä on suurempi määrä, en olisi itse mennyt siihen!
Klikkaa tästä vastataksesi