Minulla on reikä autotallin lattialla. Sitä voisi kutsua myös pieneksi voitelumontuksi.

Tarvitsen luukun, jonka voin laittaa päälle ja jonka päällä voi kulkea. Mieluiten ei liian raskas.

Mikä materiaali on paras ja miten toteutan sen rakennusteknisesti? Reikä on kooltaan 108 cm x 180 cm.

Olen itse miettinyt eri tapoja, mutta otan mielelläni vastaan kaikki mahdolliset vinkit. Lähdetään liikkeelle tyhjästä paperista :)

Olen samassa tilanteessa täällä, aion rakentaa luukun huoltomontulle, jonka mitat ovat 4000*995. Mietin, miten kestävyyden laita on, kun käytän 45-koolauksia, joita pidetään yhdessä terassilaudoilla alapuolelta.

Olin valinnut plywoodin ja sitten liimasin-ruuvasin 45-listat poikittain alle, ehkä 70 "keskelle"... Jos sen pitäisi kattaa 4 metriä, olisin tehnyt sen kahdessa osassa...

• Tykkään
Okarlsson
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Valitsisin vanerin ja liimaisin-ruuvaisin 45-koolausten poikkisuunnassa alle, ehkä 70 "keskelle" ... Jos sen pitää peittää 4 metriä, tekisin sen kahdessa osassa ...
vaneri on hyvä idea! Luulen, että ehkä jopa otan osb säästääkseni hieman rahaa. Ajattelen tehdä 28*145-koolauksilla poikkisuuntaisesti (995-mitta) ja sitten OSB päälle. Silloin jää 2 mm mahdollisesti laittaa durkplåt jos haluaa siistiä sen. Ajattelen tehdä sen 3 osassa, jotta se olisi järkevästi käsiteltävä.

Olen eniten huolissani siitä, kestääkö antaa luukun levätä ”klackarna” pitkin pitkiä sivuja, jotka lisäävät 50-70 mm kummallekin puolelle, mutta eihän siinä ole tarkoitus pitää autoa vaan kävellä, joten sen pitäisi toimia ajattelen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.