15 274 lukukertaa ·
14 vastausta
15k lukukertaa
14 vastausta
Apua joku syö taloani
Rakennusperinteen vaalija
· 3 467 viestiä
Soita Anticimexille!
· 3 467 viestiä
Ampiaiset eivät syö puuta.
Oletko varma, etteivät nämä ole reikiä, jotka ovat olleet olemassa aiemmin? Parhaassa tapauksessa kyseessä voi olla hyökkäys, joka ei enää ole aktiivinen. Joka tapauksessa on vaikeaa kuvasta nähdä, millaisista rei'istä on kyse, esim. kuinka suuria ne ovat. Pahimmassa tapauksessa se voi olla koisaperhonen. Siksi sanon, että sinun tulisi ottaa yhteyttä anticimexiin.
Aloita tarkistamalla täältä:
http://www.anticimex.se/default.asp?objectid=90
nähdäksesi, mitä puuta syöviä hyönteisiä on valittavana.
Oletko varma, etteivät nämä ole reikiä, jotka ovat olleet olemassa aiemmin? Parhaassa tapauksessa kyseessä voi olla hyökkäys, joka ei enää ole aktiivinen. Joka tapauksessa on vaikeaa kuvasta nähdä, millaisista rei'istä on kyse, esim. kuinka suuria ne ovat. Pahimmassa tapauksessa se voi olla koisaperhonen. Siksi sanon, että sinun tulisi ottaa yhteyttä anticimexiin.
Aloita tarkistamalla täältä:
http://www.anticimex.se/default.asp?objectid=90
nähdäksesi, mitä puuta syöviä hyönteisiä on valittavana.
Viimeksi muokattu:
Arvaan blåhjon, mutta olen samaa mieltä; soita Anticimexille. He ovat ystäväsi tällaisissa tilanteissa. Ei kannata arvata, miten päästä niistä eroon tai arvioida, onko vaurioille riskiä. Useimmissa tapauksissa, kun olen kutsunut Anticimexin, se on ollut melko vaaratonta, mutta olen kutsunut heidät 4-5 kertaa 7 vuoden aikana ja hakenut torjunta-aineita itse 3-4 kertaa. Kaikki kotivakuutuksessa, joten tuntuu hyvältä saada siitä jotakin irti myös 
· 3 467 viestiä
Tarkista vakuutusyhtiöltä, onko heillä sopimus anticimexin kanssa.
Et vastannut kysymykseen, ovatko reiät uusia. Ehkä ne ovat olleet olemassa jo pitkään ja eivät ole enää aktiivisia? Blåhjon hyökkää kuorittuun puuhun. Oliko niin, että näissä laudoissa oli vielä kuorta jäljellä?
Et vastannut kysymykseen, ovatko reiät uusia. Ehkä ne ovat olleet olemassa jo pitkään ja eivät ole enää aktiivisia? Blåhjon hyökkää kuorittuun puuhun. Oliko niin, että näissä laudoissa oli vielä kuorta jäljellä?
Kyllä, tekevät niin. Jyrsiä puuta rakentaakseen pesänsä.Sommartorparn sanoi:
http://www.entomologi.se/cgi-bin/enter.cgi?iljwhat=17001
En kuitenkaan tiedä, mitä TS on kohdannut.
· 3 467 viestiä
Kiitos, opinpa jotain uutta!molarin sanoi:
Mutta, eivät kai kaiva käytäviä puuhun?
Koska hyökkäys tapahtui kaarnan alla, arvelen myös blåhjon, mutta on parasta keskustella anticimexin kanssa joka tapauksessa.
Luulen, että se on kuusenkirjanpainaja, joka on tehnyt sen... se on vain siellä missä on kaarna, vai mitä?
Jättääkö se jälkeensä "jauhetta"?
Se on varmasti tapahtunut juuri talon rakentamisen jälkeen. En usko, että sitä on tapahtunut sen jälkeen. Sen sijaan se näyttää uudelta, koska kaarna on suojannut puuta aiemmin ja sitten vähitellen irronnut. Minulla on sellaista talossani myös. Ei huolta katosta!
Jättääkö se jälkeensä "jauhetta"?
Se on varmasti tapahtunut juuri talon rakentamisen jälkeen. En usko, että sitä on tapahtunut sen jälkeen. Sen sijaan se näyttää uudelta, koska kaarna on suojannut puuta aiemmin ja sitten vähitellen irronnut. Minulla on sellaista talossani myös. Ei huolta katosta!
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Bygga förråd. Hjälp med material, avstånd osv
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Ventilationen låter – någon mer som stört sig på det?
Ventilation -
Plasta krypgrund - tips på någon som kan hjälpa i Kalmartrakten.
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Hjälp!!! Någon som kan se över material spec från Elektriker?
Fritidshus -
Jag behöver byta radiatortermostater, kan någon kunnig hjälpa?
Värme allmänt