Hei.

Olen juuri muuttanut BoKlok-talon ja minulla on erilliset jääkaappi ja pakastin. Kuitenkin on todella kummallista, en näe mitään merkkiä tai mallia kummassakaan.

Ensimmäiset 4 päivää pakastin oli hiljainen, mutta nyt se on alkanut pitää ääntä koko ajan. Niin ärsyttävää, koska se on avoin pohjaratkaisu. Ääni kuuluu myös kaikkiin makuuhuoneisiin, koska se leviää.

Ääni on kuin vanhasta tietokoneen tuulettimesta mutta hieman kovempaa.

Vaikuttaa siltä, että ääni tulee jostakin tuulettimesta pakastimen yläosassa, joka käy jatkuvasti!
Pakastin on malli, joka on itse sulattava ja tuo toiminto vaikuttaisi olevan päällä koko ajan.

Mitä voisi tehdä hiljentääkseen äänen?

Tiedän, että olen äärimmäisen herkkä äänille, minulla on autismi ja minun on vaikea sulkea ääntä pois.
Toivon, että voisin asettaa äänen taustalle, mutta se ei valitettavasti onnistu.

Ajattelen, että pahimmassa tapauksessa minun on siirrettävä koko suuri pakastin varastohuoneeseen, joka meillä on asunnossa.
Toimisiko se?
Huone on suuri, joten sen pitäisi kai onnistua?

Kiitollinen vastauksesta, kun en oikein tiedä pakastimista.

BirgitS
Oletko etsinyt ovireunojen pitkin, sisä- ja takapuolelta jääkaapin ja pakastimen etikettejä?

Jos kyseessä on uusi talo, kysy naapureilta ja hallitukselta.
Muuten kysy myyjältä malleista ja melutasosta.

Niin kauan kuin sinulla on muovialusta ja voit havaita, jos pakastimesta vuotaa, ja varastohuoneessa on suunnilleen normaali huonelämpötila, en näe ongelmaa pakastimen siirtämisessä.

BirgitS BirgitS sanoi:
Oletko etsinyt oven reunoista, sisäpuolelta ja jääkaapin ja pakastimen takaa etikettejä?

Jos talo on vastarakennettu, tarkista naapurit ja hallitus.
Muuten kysy myyjältä malleja ja melutasoa.

Niin kauan kuin sinulla on muovialusta ja voit havaita mahdolliset vuodot pakastimesta ja varastohuoneessa on suunnilleen normaali huonelämpötila, en näe ongelmaa pakastimen siirtämisessä.
Kiitos vinkeistä!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.