Hej, ny på forummet og ved ikke, om jeg har lagt mit spørgsmål under den rigtige del.

Vi har købt et hus bygget i 63 med to garderober i hvert af to rum væg i væg. (På række vendt to til den ene side og to til den anden side)
Vi vil gerne vende to garderober, så soveværelset får fire og kontoret ingen garderober. Tror I, det kan lade sig gøre, og hvordan går man til værks? Nogen der har gjort det i deres hus?

Düsseldorff
Hvordan ser bagsiden af garderobene ud? Er der væg bag hvert garderobepar, og hvad består den af i så fald? Hvordan sidder garderoberne fast? Du kan ikke lægge billeder op?

Düsseldorff Bergendorff sagde:
Hvordan ser bagsiden af garderoberne ud? Er der væg bag hvert garderobesæt, og hvad består den af i så fald? Hvordan sidder garderoberne fast? Kan du ikke uploade nogle billeder?
er ikke sikker på vægmaterialet eftersom vi ikke har fået adgang endnu men jeg har et par billeder i hvert fald

• En væg med orange tapet, en hvid skabsgarderobe ved siden af en brun dør, og et vindue med hvidt gardin.
  • Tomt rum med gule vægge, hvide skabe, et vindue med blomstrede gardiner og en radiator under vinduet. Sollys skinner ind.
Düsseldorff
Ok, så forstår jeg. Det er jo lidt mere end blot at vende to garderobeskabe. Sandsynligvis handler det i princippet om at rive væggen ned og bygge den op igen, men med garderobeskabene placeret som I vil have dem. Bliver selvfølgelig lettere at vurdere, når du er flyttet ind og kan se nærmere på konstruktionen.

Hej! Vi har lige købt et hus fra -63, og vi har tænkt os at gøre præcis det samme! Så jeg vil gerne vide, hvordan det gik for dig og hvordan resultatet blev? 😃

L Lennooxx sagde:
Hej! Vi har lige købt et hus fra -63 og vi har tænkt os at gøre præcis det samme! Så jeg undrer mig over, hvordan det gik for dig og hvordan resultatet blev? 😃
Vi lod det være som det var.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.