Hej, ny på forummet og ved ikke, om jeg har lagt mit spørgsmål under den rigtige del.
Vi har købt et hus bygget i 63 med to garderober i hvert af to rum væg i væg. (På række vendt to til den ene side og to til den anden side)
Vi vil gerne vende to garderober, så soveværelset får fire og kontoret ingen garderober. Tror I, det kan lade sig gøre, og hvordan går man til værks? Nogen der har gjort det i deres hus?
Vi har købt et hus bygget i 63 med to garderober i hvert af to rum væg i væg. (På række vendt to til den ene side og to til den anden side)
Vi vil gerne vende to garderober, så soveværelset får fire og kontoret ingen garderober. Tror I, det kan lade sig gøre, og hvordan går man til værks? Nogen der har gjort det i deres hus?
er ikke sikker på vægmaterialet eftersom vi ikke har fået adgang endnu men jeg har et par billeder i hvert faldBergendorff sagde:
Düsseldorff
Bygningsbevarer
· Bromma
· 2 704 indlæg
Düsseldorff
Bygningsbevarer
- Bromma
- 2,704 indlæg
Ok, så forstår jeg. Det er jo lidt mere end blot at vende to garderobeskabe. Sandsynligvis handler det i princippet om at rive væggen ned og bygge den op igen, men med garderobeskabene placeret som I vil have dem. Bliver selvfølgelig lettere at vurdere, når du er flyttet ind og kan se nærmere på konstruktionen.
Klik her for at svare