Jeg er på jagt efter en spand eller lignende med blandede skruer. Har haft en spand fra byggmax tidligere. Meget praktisk med skruer til forskellige formål. Nu har de stoppet med disse, og jeg leder efter, hvor på nettet eller hvilke butikker der har lignende. Se billeder.

Taknemmelig for hjælp!

• En plastspand fyldt med forskellige skruer i både metal og bronze farver, set oppefra.
  • Beholdere med 4 kg skruemix fra forskellige mærker, vist i forskellige vinkler. Perfekt til diverse byggeprojekter.
Velkommen til forummet!

Så det hedder Skruvmix nu. Tidligere blev det kaldt "golvsop". Du kan måske søge efter det i stedet?

• Synes
  • Haha
Fred vom Jupiter og 2 andre
  • Laddar…
AXS
Fandtes på granngården for nogle år siden. Perfekt til børnene. Tror jeg købte to spande for 99:-.

Plukkede selv ud 10 franske skruer og nogle sorte.

Ingen flere som har nogle forslag?

Har tjekket Granngården på nettet, der fandtes intet i hvert fald. Må spørge i butikken.

svagt minde om, at jeg købte en spand på Hornbach for et par år siden..
så tror jeg også, at ÖoB havde skruemix i en boks (1kg)....men om de har det nu til dags, vil jeg ikke sige med sikkerhed...

Når jeg solgte forsyninger som fx skruer, så solgte man det, man ikke blev af med på denne måde sammen med lidt gangbare produkter. Jeg ville købe en sortimentsboks eller nogle bokse med det, man har brug for efterhånden.

P-plats P-plats sagde:
Når jeg solgte forsyninger som f.eks. skruer, solgte man det, man ikke fik solgt, på denne måde sammen med lidt gangbare produkter. Jeg ville købe en sortimentskasse eller nogle kasser med det, man har brug for efterhånden.
Tak for svar og tips, selvfølgelig kan man købe en bunke sortimentskasser, men prisen bliver så meget dyrere...

B BigTTT sagde:
Tak for svar og tips, selvfølgelig kan man købe en række sortimentsbokse men prisen bliver så meget dyrere...
Da jeg skrev "bokse" tænkte jeg på en boks med hver dimension og type skrue, man har brug for på det pågældende tidspunkt, og efter et stykke tid har man et sortiment med det, man har brug for. Dette plejer at blive billigst i længden... Selv har jeg bygget et sortiment op og selv har jeg nok ca. ti forskellige skruer, jeg bruger i 95% af tilfældene.

Da jeg var midt i husbyggeriet som værst, blev jeg fortvivlet over, hvor meget tid jeg brugte på at lede efter passende skruer. Til sidst tog jeg ind til Det-Stora-Gör-Det-Själv-Varuhuset og købte en kasse skruer af hver dimension, de havde. Det fyldte en hel indkøbsvogn og kostede flere tusinde. Men det var et af de bedste køb, jeg har gjort.

• Synes
ClasseClas
  • Laddar…
Hver gang jeg har brug for en skrue, køber jeg altid en æske, efter et stykke tid har man et lille udvalg..

Skuffe organiseret med gule beholdere fyldt med forskellige størrelser skruer, hver boks mærket med skruestørrelse.

• Synes
P-plats
  • Laddar…
  • Synes
Fairlane
  • Laddar…
AXS
  • Synes
Fairlane
  • Laddar…
AXS AXS sagde:
Om tråden skal udvikles til gode køb af skruer så anbefaler jeg disse:
[link]
[link]

De har kampagne typ hver uge, så skriv op til nyhedsbrev og vent lidt.
Tak for tipset! Jeg har tilmeldt mig deres nyhedsbrev. Tak for lidt konstruktiv udvikling på tråden.

• Synes
AXS
  • Laddar…
maah maah sagde:
Denne kasse er ret god
[link]

Købte en, da jeg renoverede lidt i en lejlighed for mange år siden og har stadig glæde af den nogle gange.
Tak for tipset!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.