Hej,

Har et skur, som den tidligere ejer ikke har taget sig så godt af. Det, som jeg tror er mest akut at fixe, er den bræt, der sidder nederst og hviler mod lecablokken, da denne er rådnet. Ved dog ikke rigtigt, hvordan jeg skal gribe det an for at udskifte den. Kan jeg løfte bygningen med en almindelig donkraft, som man bruger, når man skifter dæk på bilen? Hvordan løfter jeg bedst, så bygningen/brædderne ikke går i stykker?

• Rådnet bræt langs bunden af en bygning, der hviler på lecablokke, viser tydelige tegn på forfald og afskallet maling.
  • Et skur med gråt panelbeklædning og en nederste brædde, der er rådnet, hviler mod lecablokke ved en træterrasse.
  • Grønt græs ved siden af gråmalet skur med rådnende brættespids, der hviler på lecablok, ved siden af trappe af brædder.
  • Gråt skur med trædøre; nederste bræt er råddent ved bunden og hviler mod lecablokke. Træ og busk i forgrunden. Græsplæne omkring bygningen.
Hej,

Jeg står over for næsten præcis det samme dilemma. Ser at det var nogle år siden du skrev, hvordan løste du det til sidst?

ByggahemMicke ByggahemMicke sagde:
Hej,

Jeg står overfor næsten præcis det samme dilemma. Ser at det var nogle år siden du skrev, hvordan løste du det til sidst?
Trådstartaren var senest aktiv november -24 om svaret trækker ud. 😉

• Synes
ByggahemMicke
  • Laddar…
FredrikR FredrikR sagde:
Trådstartaren var senest aktiv november -24 om svaret drøjer. 😉
Mistænker det samme, men værd at prøve. Tænker at nogen foranstaltning burde være gjort på nuværende tidspunkt 😅

• Synes
FredrikR
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.