Vi er ved at købe hus og samtidig sælge huset. Jeg har ordnet lidt småting inden fremvisning, men nu er jeg gået i stå ved et hul i væggen ved hoveddøren, hvor der tidligere var et gammelt sikringsskab. Da vi skiftede fra gammelt sikringsskab til en el-tavle, blev der et hul i væggen, hvor et af de gamle skabene sad. "Jeg skulle fikse det senere," og nu er tiden kommet.
Hullet er 18 cm i længden og 30 cm i bredden fra el-tavlen. Den sorte kablen stikker netop ud fra selve hullet, hvilket gør det umuligt at save en spånplade i samme størrelse og skrue fast på reglerne uden at det stikker ud.
Hvad har I af idéer eller forslag?
Hullet er 18 cm i længden og 30 cm i bredden fra el-tavlen. Den sorte kablen stikker netop ud fra selve hullet, hvilket gør det umuligt at save en spånplade i samme størrelse og skrue fast på reglerne uden at det stikker ud.
Hvad har I af idéer eller forslag?
Med risiko for at træde nogen over tæerne nu, så ser det jo alligevel lidt rodet ud rundt omkring. Løs kabel til varmelegemet, noget doselåg, en eller anden struktur eller farveændring.
Hvis det er til salg, havde jeg taget hele højden på centralen og sat en hvid plade ind til væggen. Skruet med få skruer, hvide hoveder.
Hvis det er til salg, havde jeg taget hele højden på centralen og sat en hvid plade ind til væggen. Skruet med få skruer, hvide hoveder.
Moderator
· Stockholm
· 56 248 indlæg
Forslaget om en plade har jo fordelen, at man så når de delvist meget skarpe bøjninger på slangerne. Mindst en af bøjningerne er så kraftig, at jeg tror, det bliver svært nogensinde at skifte ledningerne i den.
Derefter skader det jo ikke at skjule det hele med et skab i passende format. Benyt lejligheden til også at ordne den løse kabel, vi ser i overkanten.
Derefter skader det jo ikke at skjule det hele med et skab i passende format. Benyt lejligheden til også at ordne den løse kabel, vi ser i overkanten.
Klik her for at svare