Jeg har et skrivebord i et hjørne af rummet. Vil have opbevaring af mapper til venstre for arbejdspladsen, over skrivebordet. Men jeg vil ikke miste værdifuld bordplads, så derfor overvejer jeg at løfte en billybogreol nogle centimeter fra skrivebordet og fastgøre den til væggen. Bogreolen er en almindelig lav Billy:
http://www.ikea.com/se/sv/assembly_instructions/billy-bokhylla__AA-981964-4_pub.pdf

Har I tips til at gøre dette pænt? Væggen er gips + OSB, så der er noget at skrue i. Det nemmeste ville være to konsoller under reolen, men det ser lidt grimt ud.

Et alternativ kunne være elfa-konsoller og løse hylder, men det er ikke rigtig en mulighed for mig.

Ikea sælger jo løse dele i butikkerne. Tag og køb to vinkelbeslag, der passer til køkkenskabene med plastlåg. Så skruer du dem fast i bogreolen og derefter i væggen. Beslag og skruer bliver skjulte bag den hvide plastik.

huggan sagde:
Ikea sælger jo løse dele i butikkerne. Tag og køb to vinkelbeslag som er til køkkenskabene med plastiklokkene. Så skruer du dem fast i bogreolen og derefter i væggen. Beslag og skruer bliver skjult bag den hvide plastik.
Holder det? Sandsynligvis, da man kan hænge store køkkenskabe op på samme måde, når jeg tænker efter. Kan jo sætte mere end et par, hvis jeg er usikker også.
Tak for tipset!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.