Overvejer at anskaffe såkaldt Thermowood af mærket Kärnsund. Det er fyrretræ, som er varmebehandlet. Til terrassen i kælderen. Det ser ud til at variere en del i pris. Mellem 60 kr per meter syntes jeg så op til 144 kr per meter.

Hvordan kan der være så stor forskel, eller har jeg set forkert? Har kigget på Byggmax og Byggahemna.

Og er det her et produkt, der anbefales?

P PerOF sagde:
Overvejer at anskaffe såkaldt Thermowood af mærket Kärnsund. Det er fyrretræ, der er varmebehandlet. Til terrassen i kælderen. Det ser ud til at variere en del i pris. Mellem 60 kr per meter synes jeg, jeg så op til 144 kr per meter.

Hvordan kan det variere så meget, eller har jeg set forkert? Har kigget på Byggmax og Byggahemna.

Og er dette et produkt, der kan anbefales?
Er der nogen, der kan kaste lys over mit spørgsmål om Thermowood? Nu har jeg besvaret en masse andre spørgsmål på forumet!

Bare set og følt på prøvebiter.
Kommer sikkert til at fungere fint i kælderen.
Men køb hos en rigtig byggemarked i stedet er mit råd.
Prisen varierer sandsynligvis så meget, fordi det er svært at sætte en meterpris på grund af alle de omkostninger, der opstår, når byggemarkedet skal bestille hjem til dig. F.eks. fragt, emballage og delingsafgift er ofte faste omkostninger, der ikke påvirkes nævneværdigt, om du køber 100 meter eller 1000.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.