Hej!
Jeg løfter et spørgsmål i tilfælde af, at det skulle vise sig, at etageadskillelsen i vores rækkehus er muggen, da vi har haft regn ind i facaden. En anden nabo opdagede dette i sin bolig. Vi har ikke undersøgt dette i vores.
Hvor dyrt er det, og hvordan går det?
Rækkehus, 130 kvm. To etager, ikke skrånende terræn. Dette gælder etageadskillelsen mellem første og anden etage.
Jeg løfter et spørgsmål i tilfælde af, at det skulle vise sig, at etageadskillelsen i vores rækkehus er muggen, da vi har haft regn ind i facaden. En anden nabo opdagede dette i sin bolig. Vi har ikke undersøgt dette i vores.
Hvor dyrt er det, og hvordan går det?
Rækkehus, 130 kvm. To etager, ikke skrånende terræn. Dette gælder etageadskillelsen mellem første og anden etage.
Mellembjælkelaget, den yderste regel mod facaden ser ud til at være rådnet, da facaden sandsynligvis har været dårligt konstrueret. Udskifter man den da? Facaden skal jo naturligvis laves om for at stoppe det, med den måde den ser ud på.Jonatan79 sagde:
Bekymre dig ikke. Hvis nogen del er rådden, så udskiftes den del. River man noget som er bærende, så må man sætte en stempel, der holder oppe dele af bjælkelaget, så det ikke hænger. Det største problem bliver indvirkningen på loftet i så fald.
Hvad godt. Værdsætter infoen. Så kan jeg sove lidt bedre i nat!J Johan456 sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Udskifte del af mellemlag
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Skifte del af etagedæk
Skifte gulv i soveværelse, gulvgips på etagedæk
Omkostning skifte mellemgulv
Bygningsfysik -
Risk att byta spån mot mineralull i mellanbjälklag?
Isolering