Hjælp mig! Er der nogen der ved om vi skal acceptere dette fra håndværkere? Gule grove foder sammen med pvc vinduer… græder… eller skal det være sådan?

• Gult træbeklædning ved siden af hvide PVC-vinduer og en dør, viser forskel i materialer og farver.
MrJay
Jeg havde da ikke accepteret det, hvad blev I enige om?

Plåtfoder på PVC vinduer synes jeg fungerer meget bedre, se klippet nedenfor.

Hvordan havde du tænkt dig det?
Hvordan så det ud tidligere?

Fodrene er sandsynligvis kun grundede og har brug for farve hvid eller hvad du vil

Facade af et hus med vinduer, træbeklædning og ufuldendt malearbejde. Grundmalet træ og PVC-rammer uden slutmaling.
Også PVC, alt træ er grundet og mellemstrøget skal færdigmales næste år

• Synes
MasMats og 1 anden
  • Laddar…
MrJay MrJay sagde:
Jeg ville da ikke have accepteret det, hvad blev I enige om?

Pladekanter på PVC vinduer synes jeg fungerer meget bedre, se klippet nedenfor.

[media]
Blev enige om, at vi skal være tilfredse, ingen betaling inden. Skal være certificeret tømrer. Vi er ikke tømrere, må jo stole på håndværkeren. Svært at komme med egne forslag vedrørende kantlister da vi ikke ved, hvilke alternativer der tilsyneladende findes. Plade havde jo været fint! Dette er forfærdeligt…

nino nino sagde:
Hvordan havde du tænkt dig det?
Hvordan så det ud tidligere?

Fodrene er sandsynligvis kun grundede og har brug for farve hvid eller hvad du vil
Sådan så det ud før…
[billede]
Også PVC, alt træ er grundet og mellemstrøget skal færdigmales næste år

• Hvid hoveddør med glasruder og gardiner, reflekterer en mand med kamera, omgivet af lys murværk og en kurv med planter i solen.
MrJay
Det er ret tydeligt, at I ikke er tilfredse, så de har ikke levet op til forventningerne. Vil I have plåt i stedet, er det bare at kræve, at det udskiftes.

MrJay MrJay sagde:
Det er ret tydeligt, at I ikke er tilfredse, så de har ikke levet op til forventningerne. Vil I have plade i stedet, er det bare at kræve, at det bliver skiftet ud.
Mmm.. må tage diskussionen med håndværkeren, dette kan vi ikke leve med.

Tror aldrig jeg har set et hus med træfacade og vinduer omkranset med plade. Jeg satte PVC i den tidligere garage, og det fik omkreds og indramning af træ.

Som allerede nævnt, hvordan så det ud inden de skiftede vinduerne?

MrJay
R Robert-san01 sagde:
Tror aldrig jeg har set et hus med træfacade og vinduer isat med plade. Jeg satte PVC i sidste garage og det fik ramme og afslutning af træ.

Som allerede nævnt, hvordan så det ud inden de skiftede vinduerne?
Værsgo! Billedet af hvordan det så ud før har du oppe i tråden.

Plat-Underblack.jpg

MrJay MrJay sagde:
Værsgo! Billedet hvordan det så ud før har du oppe i tråden.

[bild]
Er det der en træfacade?

Jeg så billedet fra før, og det går ret hurtigt at konstatere, at det ikke går at få det uden foring mellem dør og vindue, da de ikke er bygget som en enhed fra fabrikken.

MrJay
R Robert-san01 sagde:
Er det der en træfacade?
Svar ja. Jeg tror at det bedste ville være, hvis man havde lignende foder i træ ude som inde. Her er et billede fra Mockfjärds som illustrerer det:

EK__DSC0914-1024x1024.jpg

Senest redigeret:
Der findes en liste man kan sætte mellem vindue og dør, listen er som et H
Men da skal man jo have de præcise mål på tingene.

Ved at jeg gjorde det sådan et sted, da borede jeg gennem plasten, trak i selvskærende pladeskruer i metalrammen for at få de 2 samlet.

Træ eller plade er en smagssag. En pladesmyg mod hugget mexisten er værdiløst da der bliver store huller idet stenen er så ujævn. At fuge disse hulrum er svært med en pladesmyg.
Det er desuden forkert hvor vindue møder dør. Der skal være en vinduesblink med nedbuk.
Det er ikke kyndige montører der har lavet denne montage.

En hvid skarvlist 2mm h-list i PVC, konfigureret til installation mellem vindue og dør, mod sort baggrund.

Havde løst det mellem vindue og dør

Men jeg synes ikke, at det ser så slemt ud, hvid farve så bliver det nok ok

V verktygsgurun sagde:
Træ eller plade er en smagssag. En plade mod hugget mursten er værdiløs da det bliver store huller eftersom stenen er så ujævn. At fuge disse hulrum er svært med en plade.
Det er desuden forkert hvor vindue møder dør. Det skal være en vinduesblik med nedbøjning.
Det er ikke dygtige montører der har lavet den montage.
Synes det ser ud som at de har genbrugt den oprindelige fastgørelse og blikket.

Er helt enig i at det er helt forkert.

• Synes
verktygsgurun
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.