Har revet en gammel dørkarm med tilhørende glasparti mellem gangen og stuen i lejligheden for at få mere åben planløsning. Da jeg ikke er særlig handy, vil jeg gerne have tips til, hvordan jeg bedst sætter lister rundt om åbningen, og hvilken type list jeg skal bruge. Da det er godt 80mm fra hjørnet til tapetet, har jeg brug for en ret bred liste. Alle tips modtages med tak, jeg kan tilføje, at jeg skal lægge nyt gulv oven på det gamle i stuen samtidig.
/ingen bygemand bob

Ødelagt dørkarm med fjernet glasparti mellem stue og gang, synlig ujævn kant og tapet, træ- og flisegulv mødes ved overgang.
En revet dørkarm mellem to rum i en lejlighed, med blomsteret tapet på den ene side og beige tapet på den anden. Viser ujævn kant og murværk.
Åbning i loftet hvor en dørkarm og glasparti er fjernet, viser grov kant og træramme under filtret tapet i renoveringsprojekt.
Billede af fjernet dørkarm og glasparti mellem to rum, med synligt råt træ og vægge i overgang, hvor lister mangler at blive sat op.
Gammel dørkarm fjernet, efterlader ujævn åbning mellem værelse og stue. Tøj tørres på stativ i baggrunden, rød spand på gulvet.
Ødelagt dørkarm fjernet i gang med trægulv, hund i forgrunden og malerbøtte ved stol i baggrunden, viser åben planløsning under reparation.
Døråbning mellem to rum uden karm og glasparti, med synlige vægge og nogle hylder i baggrunden.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.