Hej alle kyndige,
Har et område i gangen, der tidligere har været indgang til køkkenet, som vi nu har lukket. Dette område vil jeg lave til ophængning. Åbningen er ca. 93 cm. Vil kunne lukke med skydedør eller almindelige døre - hvad har I af tips? Det føles som om åbningen er for lille, og jeg har ikke en oplagt løsning på, hvordan jeg skal skjule ophængningen/opbevaringsområdet på en pæn måde. Helst ville jeg have skydedør eller dør med spejl, men kan ikke finde så smalle.
Tak for tips.

• Gråt rum med ubehandlet trægulv og en lukket åbning; rørinstallation langs væg; før renovering til opbevaring.
BirgitS
Men en åbning på 93 cm er vel ikke så smal. En almindelig dør for modulbredde 9, som er en meget almindelig størrelse, passer jo godt. Spørgsmålet er vel mere om en skydedør vil blive lukket og om det er muligt for flere personer at gå ind og/eller ud gennem åbningen samtidig.

• Synes
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
BirgitS BirgitS sagde:
Men en åbning på 93 cm er vel ikke så smal. En almindelig dør for modulbredde 9, som er en meget almindelig størrelse, passer jo fint. Spørgsmålet er vel mere om en skydedør vil blive lukket og om det er muligt, at flere personer skal ind og/eller ud gennem åbningen samtidig.
Tak, jeg vil tjekke det. Vi har selvtræk i huset, hvordan skal vi ventilere rummet på den bedste måde?

BirgitS
Skal man få en god ventilation, så er det nok nødvendigt med en udsugningsventil der, for det bliver ikke meget til ventilation med kun sprækker over/under døren (eller også har man døren åben for det meste).

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.