5,141 læst ·
8 svar
5k læst
8 svar
Hvordan fastgøre vognstykke i limtræsbjælken?!
Flot trappe!
Jeg er i gang med at bygge noget lignende.
Jeg vil bruge Essve konstruktionsskrue både lige ind, hvor det næstsidste trappetrin sidder, samt skråt oppefra "under" det øverste trappetrin.
Begge skruer skal naturligvis forsænkes ordentligt!
Jeg er i gang med at bygge noget lignende.
Jeg vil bruge Essve konstruktionsskrue både lige ind, hvor det næstsidste trappetrin sidder, samt skråt oppefra "under" det øverste trappetrin.
Begge skruer skal naturligvis forsænkes ordentligt!
Var lidt bekymret for, at jeg skulle montere noget ekstra træ mellem vognstykkerne og derefter fastgøre i det.
Men hvis det fungerer med bare skruer, er det klart pænere.
Behøver man fastgøre vognstykket i gulvet nedad? Kommer også til at fastgøre nogle trin i væggen, så den bliver stiv udad.
Held og lykke med trappen. Fik tilbud på en lignende trappe, men med malede fyrretræs trin for omkring 40.000 kr.
Følte det var lidt dyrt, så besluttede mig for at prøve at bygge en selv i stedet😀
Men hvis det fungerer med bare skruer, er det klart pænere.
Behøver man fastgøre vognstykket i gulvet nedad? Kommer også til at fastgøre nogle trin i væggen, så den bliver stiv udad.
Held og lykke med trappen. Fik tilbud på en lignende trappe, men med malede fyrretræs trin for omkring 40.000 kr.
Følte det var lidt dyrt, så besluttede mig for at prøve at bygge en selv i stedet😀
Klik her for at svare